Kjeksmestern Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Opplever at mine sone 1 (kjøpt fra USA) DVD-er småhakker og rykker en del, noen andre som opplever det samme? Den gamle DVD-spilleren som kostet 400,- spilte jo de som en drøm. Skal sies at jeg ikke har prøvd siden siste dashboard-oppdatering, men tviler egentlig på at det har blitt bedre. Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Hæ? Du snakker 360 nå antar jeg? Den har nå ikke noe sone 1 støtte i det hele tatt så langt jeg vet. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Kanskje spilleren din støtter Sone 1.5 Lenke til kommentar
marius90 Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 (endret) det er sikkert en sånn spesial dvd som fungerer i sone 2 spillere. Men grunnen til at det rykker er at sone 1(ntsc) kjører ca 30fps mens sone2(pal) kjører 24fps Xboxen er konfigurert for pal, og derfor hakker bildet. Tror jeg. Endret 31. august 2007 av marius90 Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 Hehe, ikke så god på dette nei, trodde det var sone 1 de var Men det er snakk om litt spesielle DVD-er da, så det høres ikke så dumt ut det marius90 sa. Testet igjen i går, og da var de blitt bedre (etter siste dashboard-patch), men det er fortsatt litt antydning til hakking. Men får vel bare leve med det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå