Joachim_F Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Bybyggerspillet City Life får en ny og forbedret utgave. Les mer Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 City Life fikk æren av å være på "et spill som så veldig interessant ut, men som jeg aldri fikk rotet meg til å spille"-lista. Kanskje det løser seg denne gang. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 (endret) Nåja, veldig dårlig Vista støtte på det spillet. Demoen ville ikke kjøre og ikke faen om jeg betaler for et spill som ikke kjører på operativsystemet. Endret 31. august 2007 av Fruktkake Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 hvordan er først utgangen? kjøp det i steam og du er kvitt vista problemet vill jeg tro... Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Hvorfor skal jeg kjøpe et spill jeg ikke kan prøve? Demoen er ikke tiljengelig via Steam. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) jeg så traileren til city life Det så bra ut =) sjønner Fruktkake vi får håpe steam gir free weekend en gang også steam på norsk Endret 1. september 2007 av VikinGz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg