The Stig Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Hei, kjøpte meg nettopp Warhawk fra EU PSN, alt gikk som det skulle, og spillet ligger nå på disken min, ferdig installert. Først testet jeg litt i lan-modus, noe som gikk fint, men når jeg så skulle logge meg på online-modus, får jeg kun beskjed om at "serverne svarer ikke" ... Noen flere som sliter med dette problemet, er det kun midlertidig eller burde jeg foreta meg noe? Håper på kjappe svar, Mvh Stikko. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 31. august 2007 Forfatter Del Skrevet 31. august 2007 Og så fant jeg denne, A official PS Moderator has announced: We've just been informed that because the servers have been so busy they are performing some maintenance. It should be up and running shortly. Da satser vi på det beste og håper alt fungerer igjen snarlig Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Har samme problemet, trodde det var nettet mitt. Fint du fant det ut, satser på at de er tilbake snart Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Herlig at det ikke var nettet mitt, hadde tenkt og ringe å klage nå :!: Lenke til kommentar
puffyp Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Siden jeg jobber til kl.18 så tok de det nå så det er klart til jeg kommer hjem Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Jobber selv til 21 idag så da er det nok oppe og går innen jeg er tilbake Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Kommer heller ikke inn nå, gikk jo greit i går. Jeg som var hypp på å spille litt nu:/ Men får prøve igjen litt senere i kveld. Lenke til kommentar
Luc1fer- Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Det var jeg også, gla at det ikke var nettet mitt ja Haha, prøvde litt lan game først, og synes at flying var dølt og kjedelig, men det var før jeg fant ut hva "trekant" knappen gjorde. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Hah, Lucifer: Kjørt "Svevemodus" hele tiden du elr Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Det gjorde jeg første gangen også, før jeg plutselig kom nær "feil knapp" og bare "hei, hva f... skjedde der,I like it...! Tror jeg må kjøpe spillet på BR kun for å få skikkelig manual.hehe Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 (endret) Edit: Glem det, blir kastet ut av lobbyen bare:( Men nå er den åpen og klar for action!!!!! Endret 31. august 2007 av archongamer Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Dæven Archon, servern din er full hele tia =/ kan vi lage en passordprotected server i kveld for å spille? Kl. 20.00 elr no? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 (endret) Ok, Jeg hoster passord: gamer Gi meg 10 min å bli ferdig med runden så kan alle som vil og får plass joine Endret 31. august 2007 av archongamer Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Er det noen andre som har problemer med å komme inn nå? "Could not connect to authentication server." (fritt etter hukommelsen) Lenke til kommentar
kake111 Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 ja og eg som har lyst å game Krigshauk nå :S Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Kom inn etter hvert. Måtte bare prøve tilstrekkelig mange ganger. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Alt gjikk i dass her for min del no. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Jeg tror hamsterne begynner å bli slitne, så serverne klarer ikke kjøre for fullt lenger. Bedrer seg nok til i morgen, da har nok hamsterne formert seg tilstrekkelig. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 31. august 2007 Forfatter Del Skrevet 31. august 2007 Urk, litt skuffende førsteopplevelse med Warhawk, har knapt fått spilt noe i dag pga tekniske problemer. Håper dette bedres fort! I tillegg har jeg funnet en del bugs jeg syns er så dumme at de burde være fjernet ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå