Simmmmmern Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 hallo jeg hvet ikke hvordan, men når jeg logget på nå hadde Pcen sinsykt små ikoner på desktopen, mens skrifta var vanlig.: hvordan kan jeg få de til å se vanlig ut igjen?? Lenke til kommentar
Neddo Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Vista eller XP du bruke? (Wiss det er Vista du bruke kan du berre legge ned alt du har opp slik at berre skriveborde visser så holde inne Ctrl og scorlla på musa får og endre størelse) Lenke til kommentar
Simmmmmern Skrevet 31. august 2007 Forfatter Del Skrevet 31. august 2007 er nok ikke vista men XP men takk for svaret. noen andre forslag? Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 prøv denne her: http://www2.whidbey.net/djdenham/IconFix.htm lykke til Lenke til kommentar
Simmmmmern Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 prøv denne her: http://www2.whidbey.net/djdenham/IconFix.htm lykke til 9399305[/snapback] funker ikke det heller. jeg vil ha de tilbake til standard Lenke til kommentar
Simmmmmern Skrevet 8. september 2007 Forfatter Del Skrevet 8. september 2007 kom igjen å svar noen. er umulig å ha så små ikoner... Lenke til kommentar
heismann Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Har ikke vært borti dette før, men det har ikke noe med PPT-innstillingene å gjøre? Høyreklikk på skrivebordet -> egenskaper -> innstillinger -> avansert, og velg fanen "generelt", så skal du få opp valg for PPT-innstillinger. Den går ut på at du velger størrelsen på elementer på skjermen, uavhengig av oppløsningen. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Høyreklikk skrivebordet -> Utseende -> Avansert -> Element: Ikon, Størrelse 32. Det burde gjøre susen Lenke til kommentar
Simmmmmern Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 (endret) Høyreklikk skrivebordet -> Utseende -> Avansert -> Element: Ikon, Størrelse 32. Det burde gjøre susen 9459586[/snapback] takker Men den var allerede på 32 så måtte skru den opp på 45 med skrift 9 for at den skulle bli normal men samma det men nå skjedde det noe annet rart nå har skriften på "favourite center" på Internett Ex. 7 blitt med mikroskopisk tekts Det er det eneste allt annet er normalt xD Endret 12. september 2007 av Simmmmmern Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Samme sted som sist. Prøv deg frem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå