jhus28 Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Noen som har noen mening om hvilke biler som er mjuke å kjøre og satser mest på komfort? Og hvilke som er harde? Den generelle oppfatningen er vel at franske biler er mjukere i fjøringa enn andre. Er det slik lenger? Lenke til kommentar
PcT Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Vil da si at en citroen er veldig mykt indd (om du vil that is, hydralikk dempere!) Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 vanlige biler er vel egentlig myke mener jeg, skal du ha noe som er "hardt" velg sportsmodellen eller bytt dempere og fjører til noe ettermarked sportsgreier f.eks. bilstein dempere og H R fjerer Lenke til kommentar
MBarne Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Kjøp Audi! Beste sitte komforten du får i bilen. Da snakker jeg ikke bare om en type, men alle modeller! NB: Snakker av erfaring Kjører du mye på langkjøring er dette absolutt de beste bilene til dette... Lenke til kommentar
kremt Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Kjøp Audi! Beste sitte komforten du får i bilen. Da snakker jeg ikke bare om en type, men alle modeller! NB: Snakker av erfaring Kjører du mye på langkjøring er dette absolutt de beste bilene til dette... 9400644[/snapback] Jo, Audi er bra dem. Men ikke undervurder Saab eller Volvo heller, dem skal være veldig bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå