Gjest member-101642 Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Jeg leverte søknad om stipend mandag denne uken. Når kan jeg forvente å ha pengene på konto? Er VG2-elev. Lenke til kommentar
CruellaDeVille Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Satans Lånekasse har behandlingstid mellom tre til åtte uker. Jeg ville smurt meg godt med tålmodighet. Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 sjekka i går. stod ca. 6 veker behandlingstid på søknaden som eg sendte for litt over ei veke sidan.. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Da får jeg vel bare være tålmodig. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Lurt å være tidlig ute med disse tingene, TheGnome. Selv leverte jeg søknad første første skoledag, og gjeldsbrevet kan jeg hente nå i uken som kommer. Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Jeg leverte søknad før sommerferien og jeg har fortsatt ikke fått pengene. Endret 2. september 2007 av Compsognathus Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Ta en titt på www.lånekassen.no og logg deg inn å se om det er noe som ikke stemmer. Jeg gjor det samme ifjor, altså når jeg begynte på VG1. Leverte søknad, alt så greit ut, helt til jeg så at det var noe gale. Husker ikke helt i farten hva det var akkurat nå. Hvis ikke det er det, har du bare glemt å hente gjeldsbrevet på skolen din. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) til trådstarter: du sente inn i den dumeste tiden på året, for å si det slik. Det er nå alle andre også sender inn! Du må nok vente en stund. Har du vært uheldig og skrevet galt etc, så må en saksbehandler se på, da tar det ennda lengre tid. Du får bekreftelse i form av brev som du igjen skal sende inn, så kommer pengene på konto 1-2 dager etter lånekassen har mottat bekreftelsen. Jeg leverte søknad før sommerferien og jeg har fortsatt ikke fått pengene.samme her... Endret 3. september 2007 av VikinGz Lenke til kommentar
Mandelpotet Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Sendte gjeldsbrevet i retur forrige tirsdag, men på lanekassen står det at de ikke har fått brevet enda.. Bør jeg anta at de er treige til å oppdatere eller at Posten har mista det? Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 til trådstarter: du sente inn i den dumeste tiden på året, for å si det slik. 9418015[/snapback] Det ville ikke kommet noe kjappere hvis jeg hadde sendt det senere uansett. Ser også at flere som sendte før sommerferien heller ikke har fått penger enda. Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Etter å ha sjekket på lånekassen så ser jeg at det står: Gjeldsbrev sendt dato: 07.08.2007 Så det er sikkert den dumme skola som har glemt å skrive opp navnet mitt på lista. Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Herregud, etter å ha snakket lenge med folka på skolen i dag fant jeg endelig ut problemet. Brevet ble sent til feil skole!! Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 (endret) Har funnet ut at jeg får x antall kroner i stipend. Er bokstipendet inkludert i dette? Hvis ikke; når får man utbetalt bokstipend? Endret 11. september 2007 av member-101642 Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Har funnet ut at jeg får x antall kroner i stipend. Er bokstipendet inkludert i dette? Hvis ikke; når får man utbetalt bokstipend? 9473426[/snapback] ja det er det Heldiggris, leverte det inn i slutten av juli og fikk mld for noen dager siden at de mottok søknaden og at den hadde en behandlingstid på rundt 6uker Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 ennda ikke fått jeg På siden står det som vanlig og de har lagt til en uke til på gjenomsnitt tiden Jeg blakk og trenger noen slanter nå som jeg skal flytte på meg =\ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå