Intel94 Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Hei. Eg lurer egentlig på om utstyr som f.eks detta: http://gamer.no/nyhet/psp/masse_nytt_for_psp/42439 som kjem på nyåret virker på den PSPen som er i butikkane i dag. Siden det kjem ein ny oppdatert PSP snart. Har tenkt å kjøpe meg ein lite brukt PSP fra ein dei nermaste dagane men er unødvendig om ikkje nytt sånt utstyr som tastatur som skal komme virker på den. Mvh. AMD94 Lenke til kommentar
akinesia Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 kommer ikke den nye psp'n om 5 dager? Lenke til kommentar
Intel94 Skrevet 31. august 2007 Forfatter Del Skrevet 31. august 2007 kommer ikke den nye psp'n om 5 dager? 9398428[/snapback] Jo, trur det, men grunnen til at eg kjøper ein brukt er at eg har fått ein god pris og ikkje kjem til å bruke den så mykje siden eg har ein veldig god gaming PC som vil takle alle spill på fult ei stund framover PSPen har eg tenkt å bruke litt på nett når eg er på tur, film og spill når eg er vekke, og da er det kjekt med detta tastaturet som skal komme til PSP til nettet og MSN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå