Tharos. Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Vet ikke om jeg kanskje poster denne feil, men gjerne flytt den om en grei mod ser det. Si at jeg har en laaang post. Øverst i posten min vil jeg gjerne ha en link, som fører til midt på posten. (Eller hvor som helst for den slags skyld). Altså et slags bokmerke. Er dette mulig og hvordan? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Meiner du ein lang tråd? "Post" er det same som innlegg, og ein tråd består av mange innlegg. Du kan linke til innlegg, men nokon måte å linke til ein stad midt i eit innlegg veit eg ikkje. For å linke til innlegg, sjå øvst til høgre i innlegget, og klikk på talet som står der. Til dømes vil det i dette innlegget stå #2. Då får du opp eit lite vindauge med ein link som kan kopierast. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 Nei, det er én post jeg snakker om ja. Posten er megalang, og den består av to forskjellige deler. Altså vil jeg ha en link øverst i posten, til midt på posten. Nei, det går vel ikke da.... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 En bokmerkefunksjon burde i teorien gå an, syns nå jeg. Veit ikke om det er mulig med IPB, men. Håper det går an, i alle fall, for det hadde vært ganske nyttig Lenke til kommentar
KillYou Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Vist forumet hadde støttet html koder i posten kunne du ha gjort slik: <a href="#id">klikk her for å hoppe ned</a> <p id="id"> Tekst her </p> Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 Men det støtter ikke html? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Du mener altsa pa et forum? Hvilket forum? Hvis det er bare 2, tror jeg jeg ville dobbeltpostet. Evnt brukt spoilers. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 Du mener altsa pa et forum? Hvilket forum?Hvis det er bare 2, tror jeg jeg ville dobbeltpostet. Evnt brukt spoilers. 9411780[/snapback] Spoilers! Der var jo egentlig det enkleste svaret! Takksomycket! Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 Nei, pokker. Gikk ikke det heller. Virker som det er en øvre grense på hvor mange bokstaver du kan ha i spoilertag, ser det ut til... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå