Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Er megabillig.no til å stole på?

Lefse

Anbefalte innlegg

Snakket med Megabillig idag jeg.

Skulle bestille ett høyttaler par som ikke er lette å få tak i lengre (gikk ut i 2006).

Det er første gangen en selger forteller meg hva jeg skal kjøpe.

Trodde det var kunden som viste hva han/hun skulle ha, ikke selgeren. :no:

Og ikke var han spessielt hypp på å sende de i oppkrav heller.

Utrolig dårlig service! :thumbdown:

Hadde det ikke vært for at de er de eneste

(jeg vet om) som har disse høyttalerne,

hadde jeg handlet en annen plass.

Uansett pris.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde noen problemer med batteriet i bilen og lurte på om det kunne være spilleren som tappet den, sendte spørsmål til megabillig support igår angående det og fikk svar idag! :D I tillegg hadde han foreslått en masse andre ting som kunne trekke strøm og forklarte litt om hvordan spilleren fungerer :thumbup: Har ikke opplevd noe negativt fra megabillig sin side, jeg har i alle fall fått bra service og prisene du får der får du ikke andre plasser!! :) Men har man for eksempel 100 000 kunder så er noen dømt til å bli misfornøyd når man jobber med teknikk og forsendelser fra utlandet, jobber selv i telecom bransje med ca 2 millioner kunder :ph34r: Selv om mange er misfornøyde og føler seg urettferdig behandlet så skyldes det ofte misforståelser og tekniske feil som det er lite man kan gjøre med dessverre, allikevel så vet jeg at vi tilbyr den beste supporten og servicen ut ifra kundeundersøkelser, men det er alltid noen som er misfonøyd, sånn er det bare! :dontgetit:

Forresten så var spilleren jeg kjøpte en Pioneer Premier, dette stod faktisk ikke på nettsiden deres, der var spilleren fremvist som en vanlig Pioneer spiller.. Pioneer Premier har høyere klasse med bedre komponenter og ekstra bra lyd, skal egentlig være en del stivere pris på de også + at garantien er 2 år og ikke 1 år som den er til vanlig!! :w00t: Så man kan ikke beskylde dem for å skryte på seg i alle fall ;)

Lenke til kommentar
Forresten så var spilleren jeg kjøpte en Pioneer Premier, dette stod faktisk ikke på nettsiden deres, der var spilleren fremvist som en vanlig Pioneer spiller.. Pioneer Premier har høyere klasse med bedre komponenter og ekstra bra lyd, skal egentlig være en del stivere pris på de også + at garantien er 2 år og ikke 1 år som den er til vanlig!! :w00t: Så man kan ikke beskylde dem for å skryte på seg i alle fall ;)

9491370[/snapback]

Premier selges kun av Pioneer i USA. Megabillig importerer spillerene derfra, og går noe i stykker, er det de som står ansvarlig for garanti/reklamasjon. Hvis du skal få reparert en Premier på et Pioneer-verksted, må du betale for det. Dette er kun ment som en opplysning, ingenting negativt om Megabillig.

Frode

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

De er uten primtall, oddetall har de.. Dette står også opplyst på sidene til megabillig, der kan du velge å kjøpe en som har vanlig europeisk radio (som er dyrere) eller en med oddetallsradio. Om du går på Pioneer sine sider så kan du lese der om forskjellen på Premier og en vanlig Pioneer spiller, premier har dyrere komponenter og er en mer eksklusiv spiller enn de vanlige. dessuten selger de vanlige spillere i USA også, ikke bare premier.

Blir min Pioneer Premier spiller ødelagt kan jeg velge å sende den til Megabillig sitt eget verksted i Bergen eller sende den direkte inn til Pioneer i utlandet. Du får det på garantien som varer i 2 år. Det er riktig at et vanlig norskt Pioneer verksted ikke har garantien på disse spillerene, men det er ikke noe problem å ringe Pioneer sin supportlinje for å få informasjon om hvordan man skal sende spilleren inn til et serviceverksted i utlandet, dette går kjapt og er rimelig enkelt!! :yes:

Foreslår at dere to, smalltowngangster og fhl, sjekker noen fakta før dere bretter ut kommentarene deres til alle og enhver!! :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...