Lefse Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Hei, lurer på å handle bilstereo fra megabillig.no, da de har godt utvalg er ganske billige, men lurer på om de er pålitelige. Er det noen som har blitt lurt av de, ikke fått bestilte varer o.l.? Vil sjekke ryktet før jeg handler, rett og slett. Takker for alle innspill. Lenke til kommentar
andy89 Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 (endret) Hei, lurer på å handle bilstereo fra megabillig.no, da de har godt utvalg er ganske billige, men lurer på om de er pålitelige. Er det noen som har blitt lurt av de, ikke fått bestilte varer o.l.? Vil sjekke ryktet før jeg handler, rett og slett. Takker for alle innspill. jeg stoler ikke på de :!: Endret 4. oktober 2007 av andy89 Lenke til kommentar
Defus Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 (endret) De selger en god del merker som er helt kurrante, prisene er lave. Men andre har noen merker som er gode, og ikke trenger koste skjorten. morel, usamps, reaudio, hertz og audison for eksempel. Skal du handle fra dem er det stortsett bare JL Audio og en å annen Soundstream forsterker som jeg ville ha hatt. Focal er vel eneste merket jeg ville gått for av høytalere, siden dynaudio er så dyrt. Å på subb fronten skal jeg inrømme at jeg kanskje ville gått for en 9500 mtx Men det kommer mer av mine sære valg.. Men om du går til: www.morel.no www.iceaudio.no www.installbay.no burde du kunne få ganske gode tilbud der også. Endret 31. august 2007 av Defus Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 31. august 2007 Forfatter Del Skrevet 31. august 2007 Takk for tipsene, sjekker ut nettbutikkene du foreslo, defus, og jeg har bestemt meg for å ligge unna megabillig.no. Lenke til kommentar
Audiodoffen Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Vet ihvertfall at de på Morel har veldig god kundebehandling Ehm, men ja, sjekk ut Dynabel også, de operer med veldig lave priser, og du får veldig mye for det du betaler Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 31. august 2007 Forfatter Del Skrevet 31. august 2007 Det er Eltek som selger dynabel, ikke sant? Har hvertfall sett de har en del dynabel-produkter der. Har blant annet kikka på ei dynabel-blokk til 3000. Lenke til kommentar
Audiodoffen Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Ja, om det og mamut ikke er det samme da? Selger det ihvertfall på www.mamut.no også Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Ja, om det og mamut ikke er det samme da? Selger det ihvertfall på www.mamut.no også 9399007[/snapback] Eltek selger vel ikke mamut-løsninger vel? Lenke til kommentar
Audiodoffen Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Nei, men jeg visste bare om Mamut som selger Dynabel fra før, så tenkte kanskje de samarbeida i salget med Dynabel siden det er så få som selger det Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Mamut selger IKKE dynabel. Mamut utvikler CRM-løsninger for bedrifter blant annet, og driver ikke med salg av bilstereo. Lenke til kommentar
Audiodoffen Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Åokeyj åokeyj Trodde bare det siden de står på addresse linja når man er på den Dynabel(Eltek) siden. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 31. august 2007 Forfatter Del Skrevet 31. august 2007 Siden er kanskje på Mamut sin server eller noe sånt? Lenke til kommentar
gxi Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 (endret) Den nettbutikken får man med når man kjøper f.eks regnskap/fakturasystemer fra Mamut. Det er en sånn point-and-click applikasjon som brukes til å lage en nettbutikk under Mamuts system. Mamut utvikler da altså stort sett økonomiske systemer for bedrifter. Endret 31. august 2007 av jonepet Lenke til kommentar
ice-man Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 www.lydibilen.com er å annbefale hvis du skal ha elementer, de er rimelige å har produkter som er "kopier" av andre kjente merker å har suveren lyd selv på det minste. har selv de lib-1201 der å de spiller rått. Lenke til kommentar
soundstream Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Fikk et tips om denne siden av en av våre kunder. Jeg har jobbet for megabillig.no i et år, og har på den tiden kun opplevd en eneste kunde som ikke var fornøyd med vår behandling og det virker temmelig sikkert at dette er denne. Han bestilte noen få meter med høytalerkabel, 2 forskjellige typer kappet i den lengden han ønsket. Han hadde ikke meldt flytting så posten greide desverre ikke å levere pakken til ham da de ikke hadde noen slik adresse registrert på han i systemet. Dermed kom pakken i retur til oss. Han ønsket ikke at vi skulle sende vare i retur men at vi skulle returnere pengene. Han har ikke etter loven krav på pengene tilbake da dette er varer som er oppkappet og har liten verdi for oss, men vi gikk likevel med på å betale tilbake beløpet men et fratrekk for noe av våre fraktkostnader. Dette var et forslag fra kunden som vi aksepterte så det bør ikke være grunn for han til å være missfornøyd, men jeg forstår det føles litt surt å finne ut at man har glemt å melde flytting. For dem som er interessert i tilbakemeldinger fra noen av våre andre kunder, sjekk http://www.megabillig.no/pages/referanser.php Etter mine beregninger så har megabillig hjulpet bilstereointeresserte i dette landet med å spare ca 30 000 000,- siden dette startet for over 10 år siden så det utgjør en del fornøyde kunder. De fleste av våre kunder handler igjen og igjen så jeg føler meg temmelig trygg på å anbefale megabillig. Ser at våre konkurenter hiver seg innpå med å anbefale sine produkter for dem som er villig til å betale litt ekstra. Lenke til kommentar
smalltowngangster Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 er nok noe mer enn ett menneske som er missfornøyd mer servicen deres oppigjennom.. jeg tilbringer(altfor) mange timer på diverse bilstereo forum, og det er gjennomgående samme holdning til megabillig.no. så kommer det plutselig en helt ny bruker å skryter megabillig opp i skyene. du(soundstream) har 1 innlegg så jeg gidder ikke å ta det du sier til ettertanke engang. så mitt intrykk(selv om jeg aldri har handlet hos dere, og heller aldri kommer til å gjøre det) er at dere er en ren nettbutikk, med stort lager og lave priser, men med manglende service og kunnskaper om det dere selger. så til alle som har planer om å kjøpe noe som helst på megabillig: håper dere har god peil på bil stereo så dere aldri trenger å spørre om noe ang delefrekvenser, kasseforslag eller andre litt inviklede spm angående oppkoblingen. dette får man kun ved å handle hos en forhandler, som har peil. sjekka forresten ut den referanse siden deres. hva skal man si? at kundene har fått varene hjem uten skader og at de er pakka godt inn faller ikke inn under min oppfatning av god service. beklager. mvh marius Lenke til kommentar
Hotdog-of-S Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Takk for tipsene, sjekker ut nettbutikkene du foreslo, defus, og jeg har bestemt meg for å ligge unna megabillig.no. 9398184[/snapback] Jeg har bestilt fra Megabillig.no ikke noe problem i mitt tilfelle. Men jeg kjøpte hjemme høytalere da. Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Anbefaler morel.no på det varmeste.. Så god kundeservice er det vært å betale en hundrings ekstra for.. Lenke til kommentar
Defus Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Dessuten finner du ikke det morel.no selger på megabillig Lenke til kommentar
Bootch Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Jeg kjøpte en Pioneer DEH-P980BT på Megabillig.com, betalte til sammen med toll og frakt 3400kr.. Samme spiller i Norge koster 8000kr.. Fikk den etter to uker, har brukt den i et år nå og jeg er kjempefornøyd!! De har også et serviceverksted i Bergen, men jeg vet ikke hvordan service er på reprasjoner og slikt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå