Nervetattoo Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Vi tar turen utelands og lærer om en sann argentisk historie om tortur, en japansk visuelt forrykende anime og en erkeamerikansk klassiker. Les mer Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 paprika er et must for hvemsomhelst. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Er paprika virkelig så bra? Isåfall kanskje jeg burde se den. Lenke til kommentar
ayufan Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Paprika er en av de bedre Anime filmene som har kommet de siste åra. Godt lydbilde, god animasjon og passe surrealistisk Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 hvis du liker paprika liker du mest sansynlig perfect blue også =). hvis noen lurer litt på om de skal se no anime så kan jeg enkelt anbefale et eller annet for hvemsomhelst Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Paprika anbefales. Fikk tak i den i helga, og har sett den to ganger. Den var kanonbra første gangen, og minst like bra andre gangen jeg såg den. Det er, for meg, et kjennetegn på en virkelig virkelig god film, når du kan se den to ganger etter hverandre og den er like god. Anbefales. PS: man finner sound tracket på iTunes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg