Nazio Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Heisann.. Jeg tenkte å lage medlemskort til en MC-klubb en kompis har startet. Men, uten å måtte sende dette inn til et trykkeri o.l. så tenkte jeg å lage de selv. Utgangspuktet er en framside der det er bilde av kun logo og navn på klubben, på baksiden skal annen info stå. Jeg skal printe disse og så laminere de. Problemet er: Hvordan skal jeg få skrevet på baksiden av kortene ? Framsiden er jo lett.. men siden dette skal skrives på data, så blir det litt vanskeligere å få printet dette på baksiden. Går dette an i Publisher ? ...å lage 2 sidig kort... Jeg er heller ikke sikker på om printeren min kan skrive på begge sider... Det er en HP Deskjet 6540... Mange takk Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 (endret) Printe på en side først.. .. og så legge arket med motsatt side i printeren, og printe igjen? (edit: Forutsetter såklart at du "speilvender" riktig i programmet, hvis du skal ha individuelle forsider. Hvis ikke er det tut og kjør..) Endret 31. august 2007 av klilleng Lenke til kommentar
Taxman Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Det jeg gjorde var å kjøpe en pakke med "visittkort" til printer, som jeg printet først ene siden på, deretter snur arket og printet andre siden på. (slik son klilleng sier). Jeg har også en lamineringsmaskin kjøpt på clas ohlson, som jeg benyttet på medlemskortene og jeg må si resultatet ble meget bra. Lenke til kommentar
Largie Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Det finnes også egne kasetter som snur ark for å skrive på baksiden, de kalles dupleks. Men det må skriveren din støtte + ukurante størrelser som f.eks et visitkort alene setter seg lett fast. Hvis du har en slik funksjon må du ha dem i A4 først for deretter rive/klippe dem opp. Billigste skriveren hos komplett med dupleksfunksjon: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=333267&view=detailed Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Hva med å gjøre det slik: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå