Gå til innhold

Nytt 2.1 system, hybelbruk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Logitech z-2300 god bass og lyd ;)

9397569[/snapback]

Seriøst, ikke finn på å kjøp den pakka der. Har selv kjøpt det, og pensjonert det. Bassen er minner meg om den lyden en trailer lager når den kjører forbi en byggning du er i. Lyden setter seg mer i selve bygget enn i ørene dine. Og vil være en pest og plage for naboer du mest sannsynlig ønsker å ha et godt forhold til. Mitt tips vil være å kjøpe etpar høytalere på en butikk hvor de ikke fokuserer på en sub med utrolig mye bass. Det hjelper ikke at suben veier like mye som en minibar.

Kjøp en brukt forsterker og høytalere på finn ellernoe. Ville jeg gjort om jeg hadde vært i din situasjon. Du er ikke ute etter noe dyrt, og heller ikke ute etter noe drit.

Kan legge til at det også er vanskelige å få tak i reservedeler til z2300 pakka iom at ledninger blir dårlige og slitte. Og garantien fyker etter to år.

Lenke til kommentar

Takk for allle svar. Må si jeg ble litt skeptisk til å ha en sånn bass ja. Skal sies at dette er folkehøyskole så gjør egentlig ikke så mye at det er høy lyd. Men jeg skal uansett ikke spille veldig høyt så skal prøve å lete etter noen andre.

Så legger til på kriteriene at LYDEN skal være GOD og at det hele skal koste maksimum 1000 kroner. Har ikke så mye å rutte med.

Creative I-Trigue 3300 Tror om den?

Endret av Niss
Lenke til kommentar
Creative-høyttalere har ikke noe bedre lyd enn Logitech, er vel sånn ca. likt tror jeg. :hmm:

9398745[/snapback]

Ok, ja skjønner. Men denne fra creativ billigere og virker som om den ikke gir riktig så mye lyd fra seg.. Kan det stemme? altså den er litt snillere..

Endret av Niss
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...