Liquidant Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Jeg vurderer å beholde det Jabra-headsetet som følger med Warhawk-pakken, men er det bra? Jeg vil helst ha et hvor jeg faktisk kan høre andre godt, og at andre hører meg godt. Har noen eventuelt alternativer til andre headset? Hva bruker du? Lenke til kommentar
rsarsa Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Mener det er Jabra BT125 som følger med Warhawk? Selv kjøpte jeg BT135 til 299,- eller noe på Expert. Det funker helt greit synes jeg. Lite og greit å ha på, funker bra med telefon og GPS nav. også. Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 31. august 2007 Forfatter Del Skrevet 31. august 2007 Mener det er Jabra BT125 som følger med Warhawk? Selv kjøpte jeg BT135 til 299,- eller noe på Expert. Det funker helt greit synes jeg. Lite og greit å ha på, funker bra med telefon og GPS nav. også. 9397559[/snapback] Da var Jabra BT135 kjøpt Gleder meg til å prøve med Warhawk Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 31. august 2007 Forfatter Del Skrevet 31. august 2007 Beklager dobbelpost, men jeg får ikke pairet headsettet med PS3 Hadde du noen problemer med dette? Lenke til kommentar
rsarsa Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 sorry seint svar, jeg gjorde en feil og det var at jeg ikke holdt knappet på headsettet inne helt til den lyste blått konstant. Da kunne jeg bare gå i menyen på ps3'en og den fant det på noen få sekunder. Måtte også taste inn standardkode ( 0000 ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå