Gå til innhold

samsung vs motorola

Anbefalte innlegg

Har tenkt å kjøpe meg ny mobiltelefon nå snart. Valgets kvaler står mellom motorola og samsung. Så jeg lurte på om dere hadde noen gode råd.

Vil gjerne ha klafftelefon, mms, sms, kalender, telefonliste hvor man har et navn med flere telefonnr under.

Vurderer t720i eller sgh-t100/s100/ eller den helt nye som kommer snart sgh-s300. Sistnevnte vet jeg egentlig ikke så mye om. Fikk mail fra samsung om at den hadde EMS, GPRS, Tri Band. Men de sa ikke noe om mms.

Er det noe særlig kvalitetsforskjell på motorola og samsung som merker. Har lest tidligere innlegg om t720 og ifølge brosyren jeg har fått skal den oppgraderte modellen være bedret.

Blir bare mere og mere forvirret- og ville helst hatt en telefon nå, men har skjønt at det lønner seg og vente litt... :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kvaliteten på motorola og samsung er ganske lik. det er to gode mboilmerker som er verdige og bruke penger på... jeg vill kjøpt t720i - der får du masse for pengene.

Hvet ikke va di forskjellige "har" og "ikke har" men har ganske like ferdigheter alle di du snakker om.

Lenke til kommentar

I mitt tilfelle er jeg ikke noe særlig bekjent med Motorola, men de fleste sier jo at de har problem med dem, eller at de rett og slett ikke er raske nok... Jeg har i motsetning alltid vært fan av Samsung, de er best når det gjelder skjerm, lyd, og design, og de har i flere tilfeller vist seg å tåle mye mer enn andre mobiler, faktisk. :D Men jeg er ikke imot Motorola på noen måte, vel å merke. Jeg digger jo t720i, hehe ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...