Gå til innhold

Sniktitt på Fallout 3 (Multi)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg bekymrer meg derimot for hvor lineært det virker som spillet er.

9397976[/snapback]

Jaha? Hva får deg til å bekymre deg for det?

9398461[/snapback]

Nå husker jeg faktisk ikke hvor jeg leste det som fikk meg til å bekymre meg for det. Forhåpentligvis tar jeg feil.

Anyway, det jeg mener jeg leste om var at en del av det som ble foretatt under pressevisningene virket veldig "fastsatt" (dvs. at problemene som ble vist frem kun kunne gjøres på en spesifikk måte).

Lenke til kommentar
Jeg kjenner det brer seg en litt uhyggelig følelse nedover ryggen når oblivion nevnes en håndfull ganger i omtalen, mens forgjengerne i falloutserien knapt nevnes med et ord. Det skrives at de brukte tid på å forklare hovedforskjellene mellom oblivion og fallout 3. What? De deler motor, det burde være alt. Spillet burde blitt sammenlignet med forgjengerne, ikke en tidligere tittel av en helt annen type.

Og mininukes... høydepunkt? .. mininukes? ...

Jeg forbeholder meg retten til å være ekstremt skeptisk, men jeg lar håpets flamme brenne, om enn blafrende og svakt. :p

9397579[/snapback]

Jeg syns ihvertfall ikke dette ser ut som Fallout slik vi kjenner det fra enern og toern, har bare ikke den samme følelsen. Men jeg tror likevel dette kan bli et kult nok spill. Bare ikke like bra som de gamle.

Lenke til kommentar

FALLOUT R.I.P 1997-2007

Man kan velge mellom å skyte FPS eller å stoppe tiden og sikte på forskjellige kroppsdeler og skyte... Hva for noe bullshit er det? Hvorfor kan man ikke stoppe tiden, putte på burst med minigun, og meie ned jævelen og satse på at noen skudde river av hue? FPS i fallout er bare bullshit.

Så er det det med at våpen blir ødelagt underveis..... Hva i svarte er det for noe da? Dette er ikke noe Stalker! Hvis jeg greier å få tak i en minigun avenger, som det bare var 1 eller 2 av i hele fallout 2, så vil jeg ikke at den skal bli herpa!

Så har vi en "mininuke"... Hvor teit er det mulig å bli? Kan man ikke like godt bare sette inn en über 1337 3000mm kanon som fyren kan bære rundt? Hvis man fyrer av denne mininuken så burde jo din egen fyr daua, det skitet hører ikke hjemme i fallout....

Dette spillet her skal lastes ned bare for å plage Bethesda.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Makan til sterke følelser for et spill som ikke engang er lansert enda skal man lete lenger etter. :|

9400079[/snapback]

Det er ikke så rart når det er snakk om oppfølgeren til det mange mener er tidenes beste RPG.

Alle Fallout-fans vil at det skal bli en verdig oppfølger, men det blir det ikke. Eneste måten man kunne tilfredsstilt alle fansene tror jeg er hvis man hadde beholdt samme isometriske kameravinkel og bare gitt spillet et grafisk løft, ny story, mer interaktivitet, osv.

Endret av BTK
Lenke til kommentar
Jeg tror jeg kjøper det, bare for å plage deg.

Makan til sterke følelser for et spill som ikke engang er lansert enda skal man lete lenger etter. :|

9400079[/snapback]

Da synes jeg virkelig synd på deg.

Bethesda kunne jo bare kalt spillet for "Fallout: Oblivion 1000 years after" eller no sånt, så hadde ingen brydd seg....

Lenke til kommentar

Jeg synes det gis uttrykk for en del merkelige meninger her. Ja, det er Fallout3. Ja, det er Bethesda som står bak. Ja, man kan velge å spille i førsteperson. Skrekk og gru! Da kan det aldri bli en god oppfølger!

"Man kan velge mellom å skyte FPS eller å stoppe tiden og sikte på forskjellige kroppsdeler og skyte... Hva for noe bullshit er det? Hvorfor kan man ikke stoppe tiden, putte på burst med minigun, og meie ned jævelen og satse på at noen skudde river av hue? FPS i fallout er bare bullshit."

Virkelig voksent. Du kan jo fortsatt spille på "gamlemåten"! Gud forby at noen skal ha mulighet til å velge en annen måte å spille på...

Lenke til kommentar
Jeg tror jeg kjøper det, bare for å plage deg.

9400079[/snapback]

Da synes jeg virkelig synd på deg.

Bethesda kunne jo bare kalt spillet for "Fallout: Oblivion 1000 years after" eller no sånt, så hadde ingen brydd seg....

9400356[/snapback]

Tja, jeg har spilt gjennom både Fallout 1 og 2 (og for all del, det er gode spill), men jeg ser fremdeles ikke det store problemet. Isometrisk perspektiv og turbasert kamp hører nittitallet til.

Men hvis du vil synes synd på meg for noe som ikke plager meg i det hele tatt, må du så gjerne gjøre det.

Lenke til kommentar
Jeg synes det gis uttrykk for en del merkelige meninger her. Ja, det er Fallout3. Ja, det er Bethesda som står bak. Ja, man kan velge å spille i førsteperson. Skrekk og gru! Da kan det aldri bli en god oppfølger!

"Man kan velge mellom å skyte FPS eller å stoppe tiden og sikte på forskjellige kroppsdeler og skyte... Hva for noe bullshit er det? Hvorfor kan man ikke stoppe tiden, putte på burst med minigun, og meie ned jævelen og satse på at noen skudde river av hue? FPS i fallout er bare bullshit."

Virkelig voksent. Du kan jo fortsatt spille på "gamlemåten"! Gud forby at noen skal ha mulighet til å velge en annen måte å spille på...

9400685[/snapback]

FPS er det skyterens ferdiheter som teller, i et RPG spill skal det ikke være slik.

Selvom man kjører spillet i turbasert, så kan man da velge spesifikke deler og skyte på, men kan man velge å skyte på hele han? Tviler.

Men hvis du vil synes synd på meg for noe som ikke plager meg i det hele tatt, må du så gjerne gjøre det.

Det er jo nettop derfor jeg synes synd på deg.

Tja, jeg har spilt gjennom både Fallout 1 og 2 (og for all del, det er gode spill), men jeg ser fremdeles ikke det store problemet. Isometrisk perspektiv og turbasert kamp hører nittitallet til.

Ja, det er vel derfor vi har fått så mange instant classics de siste 3 åra.....

Lenke til kommentar

Dette her har jeg egentlig ingen tro på i det hele tatt. Jeg har mistet all tro på Bethesda. Etter å ha vært en tilhenger til morrowind ble skuffelsen over Oblivion stor. Hvor ble det av f.eks soft shadows? hva med alle de lekre filmsnuttene med den fantastiske AI'en? I det hele tatt, oblivion var ett dårlig produkt, alle steder lignet på hverandre og AI'en var frytelig...

så vi får se... håper bare ikke at Crysis eller Unreal 3 blir noen skuffelse.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...