Torrevieja Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Som det første mediet i Norge viser Spillmagasinet en videogjennomgang av skytespillet «Haze» til PS3. http://www.nettavisen.no/spillmagasinet/article1310232.ece Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Den demoen de viser der spilte jeg i Leipzig Tror ikke det blir noe mer enn det gjennomsnittelig spill Lenke til kommentar
rsarsa Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Nå har ikke jeg prøvd noen demo av Haze enda. Det ser jo ganske bra ut, men frykter at det ikke blir noe helt utenom det vanlige. Håper jo seff at Haze får det til å nappe i Sloggi'en, men har som sagt ingen store forhåpninger. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Nå har ikke jeg prøvd noen demo av Haze enda. 9397577[/snapback] Det er fordi det ikke har kommet noen offentlig demo enda. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Nå sier jo Gamespot at det ikke lenger er timed exclusive, men permanent.. Isåfall kan vi håpe Ubisoft gir det litt mere PS3 overhaul, i.e. 7.1 lyd og slikt digg.. Det er vell bare dette og UT3 som har 4 player online coop i story mode i år.. Lenke til kommentar
Thespaniard Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Den demoen de viser der spilte jeg i Leipzig Tror ikke det blir noe mer enn det gjennomsnittelig spill 9397315[/snapback] du er faen meg så heldig blir vel en litt halo/killzone kopi? men gleder meg uansett til haze Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Nå sier jo Gamespot at det ikke lenger er timed exclusive, men permanent.. Isåfall kan vi håpe Ubisoft gir det litt mere PS3 overhaul, i.e. 7.1 lyd og slikt digg.. Det er vell bare dette og UT3 som har 4 player online coop i story mode i år.. 9399438[/snapback] Halo 3 også visstnok...... Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Nå sier jo Gamespot at det ikke lenger er timed exclusive, men permanent.. Isåfall kan vi håpe Ubisoft gir det litt mere PS3 overhaul, i.e. 7.1 lyd og slikt digg.. Det er vell bare dette og UT3 som har 4 player online coop i story mode i år.. 9399438[/snapback] Halo 3 også visstnok...... 9399756[/snapback] Ja, sikkert ett par PC-spill også, men de virker ikke på min Sony-maskin.. :-/ Lenke til kommentar
RKO Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Ser jo bra ut, men det er mange spill som kommer før på kjøpslista enn Haze. Men er ganske sikker på at jeg vil kjøpe det hvis jeg ser et tilbud eller no lignende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå