Anderspalm Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Hei, jeg er på utkitt etter en bærbar datamaskin, og interessen har falt på enten en Asus F8sa eller Asus F8sv. Den eneste forskjellen mellom disse to maskinene er hvilket skjermkort de har. Asus F8sa Har ATI mobility radeon HD2600 med 512mb, mens F8sv Har nvidia geforce go 8600GT. Så det jeg lurer på er hvilket av disse skjermkortene som yter best på spill som krever litt grafikk, feks CSS, SC2(når det kommer) og andre spill med DX10. Jeg har søkt litt rundt på internett om disse to kortene, men 3Dmark scores osv sier meg ingenting. Nedenfor er en link der hvor de viser forskjellige data ang skjermkortene. http://www.notebookcheck.net/Mobile-Graphi...List.844.0.html Så det jeg lurte på er, hvilket av disse skjermkortene burde jeg velge hvis jeg vil at dataen skal fungere fint med spill som krever litt grafikk i fremtiden? Alle svar blir satt veldig stor pris på. MvH Anders Lenke til kommentar
Skog Skrike Blod Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Begge vil nok fungere fint men ATI HD2600 er litt kraftigere enn Geforce 8600gt. Lenke til kommentar
Anderspalm Skrevet 31. august 2007 Forfatter Del Skrevet 31. august 2007 Takk takk, Er det noen som vet hvor mye de skjermkortene bråker? Bråker de mye sånn at det kan bli irriterende eller er støynivået akseptabelt, sånn at man ikke irriterer seg over det? Lenke til kommentar
Olaat Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Begge vil nok fungere fint men ATI HD2600 er litt kraftigere enn Geforce 8600gt. 9397371[/snapback] hm. var det jeg og trodde, men HD2600 ligger jo faktisk 2 plasser bak 8600gt på den notebookcheck lista? (såvidt jeg har greid å finne ut er det ikke XT kortet som er i F8SA) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå