Joachim_F Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 PC-versjonen av Enemy Territory: Quake Wars er ferdig, og klar for produksjon. Les mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 når er det konsol versjonene kommer da? Lenke til kommentar
_ziggy_ Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 28. sept er en lykkens dag Er det noe sjakktrekk å kjøpe linux-versjonen hvis man har Radeon kort tro (X1600XT)? Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Er det noe sjakktrekk å kjøpe linux-versjonen hvis man har Radeon kort tro (X1600XT)? 9397537[/snapback] Vet at ATI har veldig dårlig linuxstøtte. Mener å ha lest at 3D ytelsen er mye bedre i windows enn linux med ATI-kort. De burde skjerpe seg snart Men skal iallefall ha linux-versjonen selv. Kan jo hende ATI lanserer noen bedre drivere innen da også Men jeg regner med at det enten følger med en linuxinstaller på windows-versjonen, eller at man må laste ned en egen installer(som igjen bruker windows-versjonen). Lenke til kommentar
_ziggy_ Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Ja jeg slet hvertfall grådig med å få 3d-applikasjoner som 3d-cube i compiz/beryl til å fungere med x1600xt kortet sist jeg orka og forsøke... er noen måneder siden så jeg hadde håpa det hadde blitt bedre Hvis ATI fortsatt skal ha meg som kunde framover, burde de se å få fart på linux driverne sine. Er det virkelig så dårlig stelt med AMD/ATI at de ikke har tid til å sette et par mann til å skru sammen noen brukende drivere? De må jo skjønne at de mister mange kunder på dette nå i disse dager hvor det virker som folk heller prøver seg på linux framfor å kjøpe Vista Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg