Noreng Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Jeg trenger en ny telefon, men har ikke peil i det hele tatt :!: Jeg ønsker en ny telefon. Jeg trenger: Funksjoner: -Kalender: Hadde vært fint det, men er ikke så nødvendig -GPRS: Hva er det? -EDGE: Hva er det? -Email klient: Det øker vel prisen så mye, og jeg trenger det ikke, så nei Form: -Klapp/"vanlig"/alternativ: Klapp er jo litt fancy, men er ikke så viktig -Vekt: Ikke altfor tung -"Støt/sprut/støv-sikker": Ja, helst det Skjerm: Fargeskjerm -Størrelse på skjerm. Ikke så veldig viktig -Touchscreen: Nei Pris: Jeg har mellom 1000og 2000 kroner til rådighet. (Skriv en øvre og nedre prisgrense). Med abonnementsbinding): Nei Hvis med abbenoment, hvilket? Diverse: -Merke: Har brukt Nokia før, og er fornøyd med det, men merke er ikke så viktig -Kamera: Ja -Videokamera: Nei -Symbian: Hva er det? -Infrarød port: Nei, men hadde vært fint. -Blåtann (Bluetooth): ja -Internminne: Helst en del, men som sagt har ikke god nok peil til å sette et tall. -Minnekort?: Ja? -MP3: Ja! -Radio: Ja, hvis det ikke setter opp prisen for mye -UMTS: Hva er det? -Triband: Hva er det? -wLAN: (Ja/nei). - Mulighet for GPS: Nei - Instant Messenger [Tjenester alá MSN etc.]: Ikke så veldig, viktig, men hadde vært fint det -Batterilevetid: "Viktig -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? Går på ungdommskolen, og vil ha en god mobil til sms, ringing, mp3, kamera osv. På forhånd takk til den som hjelper Lenke til kommentar
Noreng Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 Blei en 5500 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå