akaapekatten Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 (endret) kjøpt ny laptop og brukt den 1 mnd og i dag f fikk jeg en sånn mld opp at jeg måtte skrive inn produktkey på pcn. skrev inn nummeret på produktkeyen men fikk feil. fikk tre valg. bruk det automatiske telefonsystemet eller skriv inn en annen produktkey eller få tilgang til maskinen men med redusert funksjonalitet. nå er alt bare svart i skjermbakgrunnen. ## Stygg språkbruk er ryddet i dette innlegget. Trådstarter har klart å løse problemet sitt. ilpostino ## Endret 31. august 2007 av ilpostino Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 1) Skjerp språkbruken din 2) Endre emnetittel, din nåværende emnetittel bryter med 3-ordsregelen. 3) Bruk det automatiske telefonsystemet, så er det jo ikke noe problem? Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Snakk med butikken der du kjøpte pcen, eller ring til Microsoft. Mest sannsynlig er keyen brukt fra før på en annen pc. Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Mener jeg leste for et par dager siden at MS hadde hatt en feil på autentiseringssystemet sitt, og som gjorde at gyldige keys ble underkjent. Det kan jo tenkes du har blitt rammet av dette. Lette litt etter saken, men fant den ikke i farten. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 jeg har ryddet bort endel innlegg. advarsel blir utgitt på grunn av trolling fra trådstarters side. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå