Gå til innhold

Controller-tastaturet fungerer veldig bra


Dinsdale

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva slags headset følger med egentlig?

9400259[/snapback]

Standard headset. Tviler STERKT på at du får med tastatur og tråsløst headset i den priser der, da trådløst headset alene er dobbelt så dyrt som den pakken der.

9400811[/snapback]

Ja, fordi jeg begynte litt å lure når jeg så pakka. Det så ikke ut som at det lå et normalt headset i den.

Lenke til kommentar

http://www.wonderwallweb.com/article-139-X...enger-Kit-.html

 

Although I had my doubts about this device I am now totally converted, the messenger pad has been so well designed that it is impossible not to be impressed, the keyboard is built superbly and makes it a joy to send a message, admittedly it may not be for everyone as it’s uses at the moment are limited to messages sent through Xbox Live and Windows Messenger meaning that if you rarely use these functions then you may find no use for it, however if you like sending messages on your Xbox 360 then I say do it using a Xbox 360 messenger kit because it will be money well spent and you wont regret it
Lenke til kommentar

Virker som at dette lille tastaturet blir rost opp i skyene av en del folk. Så 250 kroner skal jeg fint kunne gi bort til Komplett for å få fingrene mine på denne godsaken. Er jo ikke akkurat noe minus å få tak i et ekstra headset heller, da disse ikke virker som det mest solide produktet som er laget.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...