Gå til innhold

Skal ha ny printer i nettverk


Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Planlegger å kjøpe en ny laserskriver som skal stå i nettverket, altså ikke koblet til en spesifikk datamaskin, men rett i ruteren om mulig.

 

Jeg ønsker denne løsnigen grunnet at vi har 2 bærbare pc'er og en stasjonær. Den stasjonære står i stua, og er ikke på 24/7.

 

Er ute etter en rimelig løsning, ikke mer enn 1700, men billigere er bedre. Vil ikke ha multifunksjon.

 

Lar dette seg i det hele tatt gjøre? Er det avansert å sette opp?

 

Har ikke så mye peil på printere, så dersom det er noen som har råd tar jeg gjerne imot det du måtte ha å bidra med.

 

Ha en ellers fin dag!

Tetanus

Endret av Tetanus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann!

Kjøpte selv en Lexmark E120n i våres, og den gjør susen for meg i hvert fall! Rett i router/switch uten noe problem! Koble til printeren, sett CD'en i PC'en og følg instruksjonene. Funker fjell!

 

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=319852

 

Eneste abret er at den kommer med noen "rykk" av og til når den ikke er i bruk som kan forstyrre litt om du sitter konsentrert i nærheten av den. Men jeg er veldig fornøyd i hvert fall!

Lenke til kommentar

Har sett litt på den lexmarken, og vurderer å gå for den.

 

Canon sin ser også veldig bra ut, men i og med at det er en blekkskriver, er den utelukket.

 

Er jo selvfølgelig svært interessant med trådløs printer da, hvordan er utvalget her i min prisklasse? Noen som har noen erfaringer med det? Blir laser med trådløs tilkobling mye dyrere?

 

Edit: en rask titt i prisguiden forteller meg at trådløs laser dessverre et utenfor mitt budsjett.

 

Tetanus

Endret av Tetanus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...