Tetanus Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 (endret) Heisann! Planlegger å kjøpe en ny laserskriver som skal stå i nettverket, altså ikke koblet til en spesifikk datamaskin, men rett i ruteren om mulig. Jeg ønsker denne løsnigen grunnet at vi har 2 bærbare pc'er og en stasjonær. Den stasjonære står i stua, og er ikke på 24/7. Er ute etter en rimelig løsning, ikke mer enn 1700, men billigere er bedre. Vil ikke ha multifunksjon. Lar dette seg i det hele tatt gjøre? Er det avansert å sette opp? Har ikke så mye peil på printere, så dersom det er noen som har råd tar jeg gjerne imot det du måtte ha å bidra med. Ha en ellers fin dag! Tetanus Endret 31. august 2007 av Tetanus Lenke til kommentar
pstub Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Heisann! Kjøpte selv en Lexmark E120n i våres, og den gjør susen for meg i hvert fall! Rett i router/switch uten noe problem! Koble til printeren, sett CD'en i PC'en og følg instruksjonene. Funker fjell! http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=319852 Eneste abret er at den kommer med noen "rykk" av og til når den ikke er i bruk som kan forstyrre litt om du sitter konsentrert i nærheten av den. Men jeg er veldig fornøyd i hvert fall! Lenke til kommentar
christian1986 Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Kjøpe selv Canon sin ip5200r for 1-2 år siden, og den er jeg veldig godt fornøyd med! Den står trådløst tilkoblet nettverket, og har ikke hatt nedetid på den i det hele tatt. Så, jeg ville sett på oppfølgeren til denne! Lenke til kommentar
Tetanus Skrevet 31. august 2007 Forfatter Del Skrevet 31. august 2007 (endret) Har sett litt på den lexmarken, og vurderer å gå for den. Canon sin ser også veldig bra ut, men i og med at det er en blekkskriver, er den utelukket. Er jo selvfølgelig svært interessant med trådløs printer da, hvordan er utvalget her i min prisklasse? Noen som har noen erfaringer med det? Blir laser med trådløs tilkobling mye dyrere? Edit: en rask titt i prisguiden forteller meg at trådløs laser dessverre et utenfor mitt budsjett. Tetanus Endret 31. august 2007 av Tetanus Lenke til kommentar
pstub Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Du vil nok ikke angre om du kjøper Lexmarken. Den ligger jo VELDIG godt i pris også. Ikke mange som kan tilby laser skriver med nettverk til under 1000-lappen! Og det værste er jo at den faktisk har bra design også! ;-) Lenke til kommentar
Tetanus Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 Bestillte lexmarken, fant ut at det ble den beste og billigste løsningen for meg. Takk for hjelp og tilbakemeldinger! Tetanus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå