S.M. Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Midt i et regnvær løsnet visker armen som da lagte stygg halvbueripe i glasset. Ripa er ikke dyp men den er hvitfarget og synes godt. Finnes det noen måter å få kamuflert denne ? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Du kan prøve med glasspolish... gjerne med polermaskin Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 31. august 2007 Forfatter Del Skrevet 31. august 2007 (endret) Du kan prøve med glasspolish... gjerne med polermaskin 9397102[/snapback] Kan aldri tenke meg det er noe bedre glasspolish enn jiff. Finnes det ikke noe poleringsmiddel ? Hva med å polere med et veldigt mildt rubbing middel ? Endret 31. august 2007 av S_tone_meg Lenke til kommentar
dsgf Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Du kan prøve med glasspolish... gjerne med polermaskin http://www.properautocare.com/polishglass.html Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 eventuelt vis du ikke får fikset det gå å snakk med noen som driver proft å skifter bilglass spår om de kan fjerne det. Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Du kan jo prøve AutoSol. Noen som sa det gjorde gamle lykter av glass så gode som nye, så kan jo hende det funker med forntruta også. Lenke til kommentar
gxi Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Jeg anbefaler på ingen måte glasspolish som måte å fjerne riper. Den vil bare gjøre det verre ved å legge igjen et hvitt stoff i ripen, og dermed blir den mer synlig. Lenke til kommentar
dsgf Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 jonepet: Enig, men jeg ville heller si det sånn: Hvis glasspolish gjør problemet større er ruta uansett så skadet at det kan være lurt å begynne å tenke på å bytte den. Lenke til kommentar
cosmictoon Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Midt i et regnvær løsnet visker armen som da lagte stygg halvbueripe i glasset.Ripa er ikke dyp men den er hvitfarget og synes godt. Finnes det noen måter å få kamuflert denne ? jeg har brukt rubbing og så fin polish med maskin. dette funker. har gjort det på nye rute jeg har byttet.. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Hva med å bytte ruta? Det koster jo ikke mer enn rundt 1000kr uansett, og om du gjør det hos hurtigruta så tar de det gratis om jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar
kazzper Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Hva med å bytte ruta? Det koster jo ikke mer enn rundt 1000kr uansett, og om du gjør det hos hurtigruta så tar de det gratis om jeg ikke husker helt feil. Det er ikke gratis å bytte rute, men det er ofte gratis å reparere skade. Egenandelen pleier å være 2000 eller 4000, alt etter hva slags forsikring man har og hvor. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Hørte av min far at egenandelen var på 1000kr jeg da. Det finnes verksteder som bytter det gratis for deg. Jeg husker ikke helt opplegget for det, men kan komme tilbake til det når jeg vet mer. Mener Hurtigruta drev med dette. Lenke til kommentar
Gjest member-63169 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Jeg har samme greine, riper i alle vinduene. serlig i høyre passasjer. tenkt å kjøpe autosol for å pusse ned, men skal tro jeg må pusse ganske lenge. hva kan bytte av frontrute komme på? har bare ansvarforsikring. Lenke til kommentar
kazzper Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Jeg har samme greine, riper i alle vinduene. serlig i høyre passasjer. tenkt å kjøpe autosol for å pusse ned, men skal tro jeg må pusse ganske lenge. hva kan bytte av frontrute komme på? har bare ansvarforsikring. Forskjellig fra selskap til selskap, og hva slags forsikring.. sjekk forsikringspapirene dine, står der Lenke til kommentar
nomore Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Evnt ring det verkstedet du vil skal skifte rute hos og spør dem. Dem sjekker direkte hva det vil koste deg ut i fra hvilken forsikring du har(sjekkes på datasystemet). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå