Haansi Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Hey, Trenger et nytt ratt.. Er gått lei av mitt ganske slitte Driving Force-ratt. Prisen er veldig stram på G25, så jeg lurer på om forskjellen ned til Driving Force Pro er veldig stor? Prisforskjellen er jo veldig stor. Noen som har prøvd begge rattene? Hva er fordeler / Bakdeler? Skal brukes sammen med PS3. / Hansi. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Bumper denne, lurer på det samme. Har Driving Force Pro nå, men vurdere å kjøpe G25.. Har ikke PS3 enda, men har tenkt til å gå til innkjøp av en snart. Lenke til kommentar
aJens1 Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Jeg har ikke testet G25 enda, men bestillt meg et. Tror ikke det er veldig store forskjeller bortsett fra at man har kløtsjpedal og 6-trins H-gir.. Ellers er den laget i skinn og metall.. Lenke til kommentar
psino Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Har hverken jeg, så dette blir bare synsing, men ville tro at clutch og gir var key for en god kjøreopplevelse. men det krever vel egentlig en god stol Hvis noen har satt seg skikkelig inn i det, så hyl ut. btw, skal ikke logitech eller noen komme ut med et nytt ratt/pedalsett ved GT5-launch? Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Men det finnes vel til dags dato ingen spill som støtter clutch og H-giring på ps2 og 3? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Jeg har DFP, og har prøvd G25 ved et par anledninger, og jeg synes ikke kvalitetsforskjellen er på langt nær stor nok til å rettferdiggjøre en utskifting før det jeg har kneler. G25 bruker nok mye av de samme delene som DFP, som jo allerede er et veldig, veldig bra ratt. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 1. september 2007 Forfatter Del Skrevet 1. september 2007 Da tror jeg at jeg går for DFP, da G25 er over dobbelt så dyrt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå