Gå til innhold

XBOX 360 på TV2 hjelper deg neste torsdag

praystation

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kanskje denne reportasjen holder like høy kvalitet som "hvilken konsoll bør du velge"-testen.

Makan til elendighet har ikke verden sett siden mitt første ligg.

9438570[/snapback]

De fleste testene der er ganske ræva, alt etter hva jeg har fått med meg i det minste... :hmm:

9439314[/snapback]

Det som er litt morro er jo at dersom det vises tester av hvilket som helst produkt som jeg ikke vet noe om, så virker alt tålig greit og logisk, men tester de diverse elektroniske greier så blir det ofte en parodi i mine øyne.

For all del, MS har klare problemer med feilraten på konsollene, men jeg kan aldri tro at de klarer å vinkle saken på en fornuftig måte.

Dukker Frode Forbruker opp så kommer jeg til å selvdaue av sinne.

Edit: Leif kom smygende.

Endret av Gorthaur
Lenke til kommentar
Kanskje denne reportasjen holder like høy kvalitet som "hvilken konsoll bør du velge"-testen.

Makan til elendighet har ikke verden sett siden mitt første ligg.

9438570[/snapback]

De fleste testene der er ganske ræva, alt etter hva jeg har fått med meg i det minste... :hmm:

9439314[/snapback]

Det som er litt morro er jo at dersom det vises tester av hvilket som helst produkt som jeg ikke vet noe om, så virker alt tålig greit og logisk, men tester de diverse elektroniske greier så blir det ofte en parodi i mine øyne.

For all del, MS har klare problemer med feilraten på konsollene, men jeg kan aldri tro at de klarer å vinkle saken på en fornuftig måte.

Dukker Frode Forbruker opp så kommer jeg til å selvdaue av sinne.

Edit: Leif kom smygende.

9439858[/snapback]

Er spent på saken og vinklingen - om de velger:

a) "som forbruker må du være klar over at 360 har større feilprosent enn konkurrentene"

b) "microsoft innrømmer feil, forbrukerne raser...."

eller kanskje...

c) "velg ps3 i stedet..."

håper i det minste at de nevner i en bisetning at det er 360 som har alle de bra spillene, og i grunn har hatt det siden launch.

Lenke til kommentar
Greit nok att 360 har problemer men en liten ting som irriterer er att det er Psfan som har startet tråden. Er utvalget så elending på PS3 att du bare finner linker på å rakke ned på en konkurents konsoll ?

9399538[/snapback]

Det der kunne du ha spart deg :mad:

Forteller bare mer om deg å komme med en slik unødvendig kommentar.

Det var faktisk med god hensikt at jeg startet denne tråden. Tenkte kanskje det kunne være interessangt for dere 360 eiere, ettersom det ikke var nevnt tidligere på forumet.

Hvis du klarer å tolke det slik at jeg bare var ute etter å spre galle og f***skap, forteller det mer om hvilken fanatisk fanboy du er. Jeg bryr meg i hvertfall katta i om hvilken konsoll som er best.

Men hvis det betyr så jæ**a mye for deg, så unnskyld da for ingenting

9405985[/snapback]

Fanastik fanboy, ja det var knallgod siden jeg har PS3 og 360, hadde Wii også men den solgte jeg igjen.

Lenke til kommentar

TRAGISK er vel det mest dekkende som kan sies om denne reportasjen..

Er jo svært villedende fra TV2 Hjelper deg å applaudere utvidet garanti nå de burde vite at norske forbrukere er dekket gjennom 5 års reklamasjonsrett.

At de ikke griller MS litt på hvor lang tid det egentlig bør ta å få fikset en XBOX er helt utrolig.. Jallaprogram,

Lenke til kommentar
Ser på nå. Noen som lærer noe nytt?

Pent at lille Julian på 11 år spilte Gears. :wee:

9441340[/snapback]

Hehe....var selv litt bekymra når syvåringen fant interresse i Doom på far's x486, men nå har'n runda 18 år og har fortsatt tilgode å lemleste noen:)

Lenke til kommentar
Hjelper veldig lite at garantien er utvida med 3 år når det forsatt er feil på nye Xboxer. Hvor kjedelig hadde det ikke vært å vente på en Xbox 360 fra verkstedet i tyskland når f.eks. Halo 3 kommer...

9441416[/snapback]

Det kan jeg fortelle deg. :roll:

Men har man ingen garanti får man vel ikke sendt inn til rep gratis, tenker jeg.

Edit: Og min ble kjøpt for snart 2 år siden.

Endret av MartinLande
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...