Gå til innhold

XBOX 360 på TV2 hjelper deg neste torsdag

praystation

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Repotasjen er nok neste torsdag. Så selv programmet i går. Den snutten de viste fra repotasjen var bare en preview på hva som kommer neste torsdag. Bare gå på nettsiden til TV2HD så spiller de av en liten teaser der.

Endret av praystation
Lenke til kommentar

Trur nok Microsoft gjer sitt ytterste. Og det er jo vel og bra. Men det hjelp lite når ein sitt heime med raude ringar. Det er forferdelig plagsomt, uansett kor god service ordning dei har.

DHL skulle hatt eit lager med 'refurbished' 360'ar. Så når du feilmeldte din, kom det ein DHL kar på døra di, han sjekka at du ikkje hadde tukla med din (sjekka Microsoft sticker'en) - og gav deg ein som fungerte.

Ganske lur eg ;)

Lenke til kommentar

At MS forlenger garantitiden har jo null for oss i Norge å si uansett, da vi alt har denne garantien i norsk kjøpslov..

Blir vel heller om folk som har sendt den inn x-antall ganger og nå er misfornøyd og ser sitt snitt til sine 15minutter i spotlighten..

Garantisaken er uansett ganske bak mål og dra frem når vi snakker om norske forbrukere.

Lenke til kommentar

Nice, godt å fyrt opp under pisskvaliteten på konsollen ihvertfall.

Eg bare priser meg salig for hver dag eg får med min konsoll og Bioshock :p Neida, men den eg ar no er bunnsolid under spilling da. Er bare noen andre irritasjonemomenter som eg gjerne skulle vert foruten :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...