Postkassestativ Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Har satt inn lampe med leselys (orginal opel) i bilen min (Opel Astra) Kablene var der så jeg koblet de på. Får lys i den "vanlige" lampen men, ikke i leselyset! Lenke til kommentar
Chrisjs Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Har satt inn lampe med leselys (orginal opel) i bilen min (Opel Astra)Kablene var der så jeg koblet de på. Får lys i den "vanlige" lampen men, ikke i leselyset! 9396583[/snapback] Går det strøm igjennom kablene da? Mål med multimeter. Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 31. august 2007 Forfatter Del Skrevet 31. august 2007 Vet ikke hvor mye strøm som skal gå igjennom de på lampa er det et kretskort med kondensatorer og ic-kretser skjønner ikke hva det er! Lenke til kommentar
Vetlite Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Kan det være at det lyser kun når det er mørkt ute? Lenke til kommentar
Positive Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Kan det være at det lyser kun når det er mørkt ute? 9397857[/snapback] Har du prøvd å dratt ut den bryteren du vrir om for å få lysene på? er bare å ta tak i den og trekke den ut ett hakk. Da skal de lysene komme på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Er dette en Astra G? På min (originalmontert) får jeg ikke lys i både leselys og interiørlys samtidig. Når du trekker ut lysbryteren slås kun interiørlyset på, leselyset slås på med de små bryterne på selve takkonsollet. Dersom du slår på et eller begge leselysene, og slår på interiørbelysningen/åpner døren, slukkes leselysene så lenge du har interiørbelysningen på. Vet ikke hvorfor det er slik, gjetter på at det er for å begrense strømtrekk til lampene, eller for å begrense varmeutviklingen i konsollet. Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 funker ikke samme hva jeg prøver Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Jeg har ikke demontert og sjekket hvordan dette er koblet. Mål om det er jord eller +12V du mangler i sokkelen. Du har vel sjekket at pærene er OK? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå