edson92 Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 den virker ikke ? jeg skulle starte den første gang og den virker ikke ? fikk den for 2 dager siden skal ha nye eller fikses ass jeg venta 1 måned før jeg fikk den endelig fikk jeg den og den virker ikke har ikke fot starta den den starter ikke nor jeg trykker på kanppen Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Det er ikke så lett å skjønne hva du snakker om, men hvis det er en PC som ikke fungerer og i tillegg er så ny, bør du ringe Kompletts support. Da skal det ordne seg ganske kjapt. Hvis de behandler deg ordentlig kan du spare deg for å lage en sak av det på forumet. Lenke til kommentar
Snirfle Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Du må koble på strøm. Det hjelper. Lenke til kommentar
OldDuke Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Du må koble på strøm. Det hjelper. Hehe, kan skjønne det.. Ring Kompletts support du så får du hjelp. Men håper ikke du snakker sånn som du skriver for da har du et problem! :!: Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Trådstarter anbefales å ringe Komplett's support. Denne tråden ender bare opp med flaming og klaging. Tråd stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg