Gå til innhold

Retunere skjermkort med diffus feil på garanti?


Anbefalte innlegg

Kjøpte nylig et nytt skjermkort.

 

Det fungerer greit stort sett, men enkelte ganger så kutter det rett og slett ut. Det skjer gjerne når maskinen har stått på lenge(24 t+). Har sjekket temp og det er ikke for varmt ...ligger rundt 50C.

 

Kortet kutter ikke direkte, men om jeg slår av maskinen og slår på så får jeg bare sort skjerm. Dette gjentar seg helt til jeg fysisk tar kortet ut av maskinen og setter det tilbake.

 

Så kortet er jo ikke dødt, men lever sitt eget liv. Jeg gidder jo ikke dette og vil returnere det på garanti(cirka en mnd siden jeg kjøpte det).

 

Noen som har erfaring med å returnere skjermkort med slik diffuse problemer? Burde det gå greit eller kan regne med masse pes og styr?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har returnert skjermkort, strømforsying og rambrikker. De fleste webshops er veldig greier når det kommer til slikt. Skjermkortet mitt røyk etter 2 måneder, og jeg skrev en mail til dem og forklarte problemet. Fikk som svar at det var bare å sende det inn så sulle de ta en titt på det. Fikk nytt en uke etterpå.

Lenke til kommentar

Jeg sitter akkurat nå med ett helt nytt skjermkort som jeg fikk etter å ha forespurt om garanti. HAdde kjøpt ett Radeon x1600Pro som var sånn at det begynte å flimre på skjermen etter ca. en mnd. Sendte mail til web.butikken og fiikk sende det inn til undersøkelse. Etter ca. en uke fikk jeg mail om at de sender nytt kort. Så nå i dag fikk jeg ett Radeon HD 2600 XT som erstatningsvare. Nå er jeg spent på hva slags kort dette er..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...