Gå til innhold

Mest søkte ord på Sol

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+546574
Se alle tre ordene:

dysleki  

nårsk  

forbunn  

:rofl:

:lol: og brukerne synes det var v e l d i g rart de ikke fant det se skulle... *rister på hodet*

Lenke til kommentar

Jeg tror jeg dauer.

Tenker jeg legger dette til mine favoritter gitt. Skal ikke så mye til for å more meg...

Fornøyelig å se at "korkpenetrering" er på 5. plass den 12.01

Har jeg rett i mine antagelser om at det finnes "naken" "bilder" av "kristin" "kirkemo" der ut?

Lenke til kommentar
Jeg tror jeg dauer.  

Tenker jeg legger dette til mine favoritter gitt. Skal ikke så mye til for å more meg...

Fornøyelig å se at "korkpenetrering" er på 5. plass den 12.01

Har jeg rett i mine antagelser om at det finnes "naken" "bilder" av "kristin" "kirkemo" der ut?

Korkpenetrering hadde faktisk 1. plass den 13.1!!!

Utrolig at så mange er interessert i mikrobiologi... :wink:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+546574
Se alle tre ordene:

dysleki

nårsk

forbunn

...lurer på om nårsk dyskleki forbunn har et økende antall henvendelser om dagen ?

Lenke til kommentar
Nå siste time står det:

8. Mobilkraner - hva er dette? Noen som henger etter i utviklingen' date=' som ikke har fått seg ny mobil de siste 30 årene.quote']

1 spørsmål: Når du har noe skikkelig tungt som skal løftes på en plass hvor det ikke finnes permanente heisekraner da ringer du Byggmester Bob som kommer kjørende med en nevrotisk blå bli som er en.......

(Fasit: MOBILKRAN)

Lenke til kommentar

fælt så hårsåre folk var da... er selv ikke en "fjortiss" begynner å bli endel år siden jeg i den alderen, men jeg synes det er bare sunt at man kan ha humor på forumet (om det kanskje ikke er underholdning for en hel-kveld). Bare kjipt når folk er grav-alvorlige hele tida...

Lenke til kommentar
seriøst... dette forumet sux...

det er kun 14åringer her...

her er første forumet jeg signa meg opp på, men etter at jeg fant sherdog.net så blekner den utroli dølle humoren og samtalen her med alt annet :D

just FYI

Det kan godt være at det er en del sånne folk her. MEn å slå alle under en kam er vel litt drøyt :grumpy:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...