sjaa Skrevet 2. januar 2002 Del Skrevet 2. januar 2002 Er det noen som har erfaring med følgende feilmelding i 3dmark 2001? "File datags2LWOTEXTURESNU4IN_DIFFUSE0028.DDS is corrupted" Hver gang jeg kjører programmet får jeg denne meldingen, eller programmet henger seg og jeg må boote maskinen. System: AMD XP 1800+ Epox 8KHA+ 3x256 DDR cas2 Daytona Geforce3 Ti200 OS: win 98/2000 Drivere: Via 4in1 4.37v har prøvd med forskjellige nvidia drivere, for tiden 21.80.. sjaa Lenke til kommentar
Pilseboben Skrevet 3. januar 2002 Del Skrevet 3. januar 2002 Hei! Jeg har også fått den feilmld noen ganger, som regel i sammenheng meg "overdreven" overklokking. Overklokker jeg slik at systemet mitt ligger på grensen av det stabile (tipper kanskje over grensen), så flipper det. Hvorfor vet jeg ikke? kanskje det har noe med at hardisken ikke tåler overklokkinga? Sikkert noen der ute som har et bedre svar enn meg.....? :wink: Lenke til kommentar
tellus Skrevet 6. januar 2002 Del Skrevet 6. januar 2002 får også denne feilmeldingen, men kun ved overklokking. Lenke til kommentar
Lynxman Skrevet 6. januar 2002 Del Skrevet 6. januar 2002 Jeg får den ved for høy FSB-overklokking. Jeg regner med at det er harddisken eller RAMen som klikker! Lenke til kommentar
jason Skrevet 6. januar 2002 Del Skrevet 6. januar 2002 Hadde samme feilmeldinga her, sykedelisk irriterende. Men det jeg gjorde var at jeg tok ut den ene ram brikka (var heldig og fant den defekte med en gang) har siden kjørt alt helt ok. Hvis en kjører gjentatta tester (mang-veldig mange) så fremprovoseres feilen selv med default FSB Lenke til kommentar
sjaa Skrevet 10. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2002 Takker for svarene... Jeg har hverken overklokket FSB eller GF`en.. Kan heller ikke se for meg at det er RAM`en som klikker, fordi jeg har fått det til å funke på samme maskin med det gamle skjermkortet. Må jo i såfall være skjermkortminnet som ikke er helt bra. Noen som har liknende erfaringer med Daytona GF3?(Jeg kjører forøvrig 768 MB DDR cas2 ram..) Mener å ha lest at problemene forsvinner med en reinstall av Win2000. Noen synspunkter? sjaa Lenke til kommentar
dp Skrevet 12. januar 2002 Del Skrevet 12. januar 2002 Hei, sjaa. Jeg har samme hovedkort som deg. Og har en 256mb ram brikke og to 128mb. Og systemet mitt hang seg hele tiden. Når jeg tok ut en 128 mb ram brikke fungerte det helt fint. Tror at epox hovedkortet ikke liker 3 ikke registrerte ram-brikker. prøv å ta ut en brikke å se om det fungerer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå