m0g1e Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Synd at mange ikke vet at de kan få penger tilbake for XP-lisensen de ikke bruker, som medfølger hjemme-pc-ene. 9396530[/snapback] Har tenkt på dette en god stund (bestilte nettopp ny bærbar), men hvordan går man frem for å returnere OS? 9398480[/snapback] samtidig er ikke disse pcene laget for vista/xp, noe som ofte fører til problemer med drivere i linux! Så ikke alltid det er lurt... 9399202[/snapback] for akkurat Ubuntu tror jeg du skal slite litt for å finne noe som ikke er støttet med drivere tenker jeg.. selv på de mest SMP baserte PC-ene kan kjøres i linux med enkle tweaks. har aldri vært borti en så håpløs PC før i alle fall. ATI skjermkort vel å merke er jo det man bør unngå kanskje. Lenke til kommentar
klenoth Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Skikkelig TRYGDEPC :-) herregud jeg er så lei alt gnålet om linux vs. windows vs. apple. Bruk det operativsystemet du trives best med og ikke belemre andre med dine åpenbaringer. Thats it :-) Lenke til kommentar
Anderssb Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Skikkelig TRYGDEPC :-) herregud jeg er så lei alt gnålet om linux vs. windows vs. apple. Bruk det operativsystemet du trives best med og ikke belemre andre med dine åpenbaringer. Thats it :-) 9399977[/snapback] Dette er en Linux-tråd om en Linux-nyhet. Er det da rart at det blir litt «gnål» om Linux vs. Windows? Lenke til kommentar
s13 Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Ikke sett denne tråden før nå, men prøvde Multicom å påstå at de var først ute med preinstallert Ubuntu i Norge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå