abene Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Googles bloggtjeneste er blitt angrepet av crackere som har sendt inn flere hundre lenker som kan infisere PC-er. Les mer Lenke til kommentar
NeoGeo Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Hvordan beskytter man seg mot slike linker som fører til disse sidene? Holder det med vanlig antivirus? Eller er sunn fornuft det mest effektive? Lenke til kommentar
meitemark Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Hvordan beskytter man seg mot slike linker som fører til disse sidene?Holder det med vanlig antivirus? Eller er sunn fornuft det mest effektive? 9396343[/snapback] Aggressivt antivirus (NOD32 feks) og sunn fornuft er det som gjelder. Lenke til kommentar
Zerd Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Hvilket virus er det de sprer? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Hvordan beskytter man seg mot slike linker som fører til disse sidene?Holder det med vanlig antivirus? Eller er sunn fornuft det mest effektive? 9396343[/snapback] Aggressivt antivirus (NOD32 feks) og sunn fornuft er det som gjelder. 9396452[/snapback] I de aller fleste tilfeller er det vel stort sett sunn fornuft som er vinneren, nesten uten unntak må man eksevere kode for å få slikt om man har oppdatert software, så det er sjelden noe problem. AtW Lenke til kommentar
NervE Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Googles bloggtjeneste er blitt angrepet av crackere som har sendt inn flere hundre lenker som kan infisere PC-er. Jøss, det var noen avanserte lenker... Hvordan fungerer det da? Blir PC-er i nærområdet fulle av slike lenker da eller? Noen fler som reagerer på denne setningen eller er jeg bare en håpløs pendant som må finne meg et annet sted å få datasladderet mitt? HW.no er jo snart uleselig jo. Trist! Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 NervE: Jeg har nærmest sluttet å lese HW. HW blir mer og mer lik Itavisen for hver dag som går. Forrige ukes nyheter, dårlige oversettelser og lite originalt innhold gjør at jeg holder meg til digg.com for å få min daglige dose av tech-nyheter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå