Gå til innhold

Lair, IGN review


Lennartz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dummeste anmeldsen jeg har vært borti! 3/10 fortjener den ikke.

Jeg koste meg med spillet så lenge det varte, med den gode gamle hip hop musikken og var skikkelig med på slossingen. Minuset jeg kan gi spillet er vell at det var rimelig kort.

9396791[/snapback]

Ja, kort var det, men man kan spille det om og om igjen :)

 

Men men... Nok off-topic! :p

 

Lair ser moro ut! Men SIXAXIS er kjipt :thumbdown:

Lenke til kommentar

liker six axis godt jeg, er noe nytt og spennende egentlig.. samtidig som man har det gode gamle i kontrollen.. jeg takler ikke det helt nye wii foreksempel:p

 

Men tror lair kommer til å kicke ass.. håper virkelig på det, rewievs betyr ingen verdens ting for meg.. så lenge jeg liker det selv.

Lenke til kommentar

Et meget "bra" review.. Sikter Wired sitt.

 

Nok engang blir det klaget på SixAxis.. Jeg tror jeg har lest alt nå. Folk som hater det og absolutt ikke får det til å virke, folk som synes det fungerer ok, og folk som rett og slett elsker det og som virkelig får det til å fungrere. Jeg er spent på å prøve det selv for å se om jeg liker det.

 

Ellers så klages det på mission-objectives ikke var klare nok.. Uten egentlig å komme med noe eksempel på det. Bare ett nytt eksempel på at fargene blender veldig og det er "vanskelig å skilde ting" fordi farger er like... En smule realistisk vil jeg kalle det ( så realitisk en får det med drager, sjæ ormer og flygende hvaler) men denne anmelderen ville vist hatt sjokk rosa farge på ting så han virkelig kunne se ting..

 

huff huff

Endret av Swoofah
Lenke til kommentar

Ante meg dette ja, nå får dem egentlig litt svi for at dem ikke lanserte demoen tidligere. Nå vil jo folk ikke kjøpe det pga reviewene. Men jeg finner det helt utrolig at det skal være så dårlig med tanke på all arbeidet som er lagt ned i spillet. Håper seriøst ikke dette er ett 4/10 spill, nekter å tro det.

Lenke til kommentar
Ante meg dette ja, nå får dem egentlig litt svi for at dem ikke lanserte demoen tidligere. Nå vil jo folk ikke kjøpe det pga reviewene. Men jeg finner det helt utrolig at det skal være så dårlig med tanke på all arbeidet som er lagt ned i spillet. Håper seriøst ikke dette er ett 4/10 spill, nekter å tro det.

9397498[/snapback]

 

Er ikke å komme unna på noen konsoller, enkelte spill blir så hyppet i skyene for så å ramle totalt på rompa så det svir.

 

Får heller se frem til LittleBigPlanet og GT5, det er spill jeg ikke kan tro kan floppe.

Lenke til kommentar
Ante meg dette ja, nå får dem egentlig litt svi for at dem ikke lanserte demoen tidligere. Nå vil jo folk ikke kjøpe det pga reviewene. Men jeg finner det helt utrolig at det skal være så dårlig med tanke på all arbeidet som er lagt ned i spillet. Håper seriøst ikke dette er ett 4/10 spill, nekter å tro det.

9397498[/snapback]

 

Er ikke å komme unna på noen konsoller, enkelte spill blir så hyppet i skyene for så å ramle totalt på rompa så det svir.

 

Får heller se frem til LittleBigPlanet og GT5, det er spill jeg ikke kan tro kan floppe.

9397552[/snapback]

Trust me.. GT5 flopper ikke :) Sykere kjørefysikk enn prologue har jeg aldri vært borti. Kjørte i Leipzig :)

Lenke til kommentar
Er litt artig å gå tilbake og lese trådene som omhandlet denne tittelen. Vi oooet og aaaet av grafikken og håpte på at dette blei spillet som skulle retferdigjøre sixaxis.

 

Så gjikk alt i dass

9399123[/snapback]

 

elsker jo at dere sier det suger fordi anmeldere sier det suger=) damn og bra altså.. ånei sarkasme strikes again, hide.

Lenke til kommentar

De fleste som har spillt det, sier du kan kjøre tutorial litt mere enn de mandatory 10 ringene du skal igjennom, ogisåfall blir styringen relativ enkelt.. :)

 

Også merkelig at de har skrøt så voldsomt av styringen i siste previewet, blant annet sier IGN følgende:

 

( http://ps3.ign.com/articles/801/801928p1.html )

As we've reported previously, the SIXAXIS copes easily with dogfights in open areas, but negotiating the confined chasms without being spotted is a much tougher test of the controller's precision. Thankfully it feels responsive without being twitchy and with a little practice - we're talking less than a few minutes - gliding past the spotlights becomes second nature. The task is made considerably easier by your dragon's ability to hover, enabling you to wait for the spotlight to pass before swooping under. It can dash too, so if you accidentally stray into the light - at which point the Mokai hammer your winged beast with fireballs - you can quickly escape back into the safety of the darkness.

 

for så å slakte styringen fullstendig i reviewet.. :-/

 

Grafikk-karakteren og ikke minst lyd-karakteren, er merkelig at skal være så lav, med tanke på at alt vi har sett av det tidligere ser fantastisk ut...

 

Kommer nok til å kjøpe det uansett, digger drager, og dragespill pleier å være kuult, og har sett så masse tull av reviews i det siste at jeg har sluttet å la det virke inn på mine kjøp lenger. :)

Lenke til kommentar
elsker jo at dere sier det suger fordi anmeldere sier det suger=) damn og bra altså.. ånei sarkasme strikes again, hide.

9399487[/snapback]

 

For min del kan du elske det du vil eller ei. Men eg er lite nødig å bli tvunget på meg sixaxsis, som eg meiner er fullstendig toskete. Hadde no det i det minste vert eit valg her så hadde jo ting vert bedre.

 

Eg bestilte jo dette her fra amazon under feilprisingen, da det sikkert er verdt 200,-. Lever fortsatt i god tro om det, men aldri om eg ville betalt fullpris for dette spillet slik anmeldelsene er pr. i dag.

 

Er ikkje til å legge skjul på at dette likevel ligger ann til å lukte kalkun.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...