Gå til innhold

Lair, IGN review


Lennartz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Leste på n4g i går at man kunne bare koble i en hvilken som helst kontroll UTEN tilting, så kunne man bruke spakene? Vil ikke dette gjøre spillet mye mer tilgjengelig, eeeeeeller...?  :hmm:

9403709[/snapback]

Det er vel ikke SIXAXIS sm er hovedproblemet. At dragen har så dårlig svingradius at du må fly fem minutter unna for å snu blir ikke helbredet ved å innføre analoge stikker.

9405870[/snapback]

Er det det som er problemet? Kan man ikke ta 180 graders svinger med et slags rykk i kontrollen da?

9405942[/snapback]

Joda, men ser ut som de stakkars anmelderene ikke klarer dette ;)

Lenke til kommentar

Tragisk å se diverse sony fanboys i denne tråden nærmest tvinge seg selv til å tro at spillet "kanskje ikke er så dårlig allikevel".

 

Men sånn går det vel når man har betalt tusenvis av kroner for en møkkamaskin som enda ikke har et eneste virkelig bra spill.

 

Min PS3 skal nå selges så fort som mulig, verste maskinen jeg har kjøpt noengang.

Lenke til kommentar
Tragisk å se diverse sony fanboys i denne tråden nærmest tvinge seg selv til å tro at spillet "kanskje ikke er så dårlig allikevel".

 

Men sånn går det vel når man har betalt tusenvis av kroner for en møkkamaskin som enda ikke har et eneste virkelig bra spill.

 

Min PS3 skal nå selges så fort som mulig, verste maskinen jeg har kjøpt noengang.

9411392[/snapback]

 

 

det er greit at du syns det, men hva f har det å gjøre med noe i det hele tatt?:o fordi noen anmeldere sier at spillet er dårlig så betyr det ikke at enkelt personer trenger å si det.. og har du noe konstruktivt som er negativt å si om konsollen, bring it on:) ikke bare hamr den fordi den ikke tilfredsstilte deg..

Lenke til kommentar
Tragisk å se diverse sony fanboys i denne tråden nærmest tvinge seg selv til å tro at spillet "kanskje ikke er så dårlig allikevel".

 

Men sånn går det vel når man har betalt tusenvis av kroner for en møkkamaskin som enda ikke har et eneste virkelig bra spill.

 

Min PS3 skal nå selges så fort som mulig, verste maskinen jeg har kjøpt noengang.

9411392[/snapback]

 

Du har sagt nå i vær bidig svar at du skal selge PS3n din, du er på feil side da lille venn, salg er ikke lov her på forumet, juple deg over på Finn.no og legg anonsen der slik at vi er bespart det her på forumet. Takk.

 

Anmeldelser er ikke noe annet enn 1 person's mening, ikke noe mer enn det. Jeg liker veldig god Red Steel men det fikk dårligere karakter enn Lair. Smaken er som baken, den er del. Thats one of life's fact, learn it.

Lenke til kommentar
Tragisk å se diverse sony fanboys i denne tråden nærmest tvinge seg selv til å tro at spillet "kanskje ikke er så dårlig allikevel".

 

Men sånn går det vel når man har betalt tusenvis av kroner for en møkkamaskin som enda ikke har et eneste virkelig bra spill.

 

Min PS3 skal nå selges så fort som mulig, verste maskinen jeg har kjøpt noengang.

9411392[/snapback]

 

Du har sagt nå i vær bidig svar at du skal selge PS3n din, du er på feil side da lille venn, salg er ikke lov her på forumet, juple deg over på Finn.no og legg anonsen der slik at vi er bespart det her på forumet. Takk.

 

Anmeldelser er ikke noe annet enn 1 person's mening, ikke noe mer enn det. Jeg liker veldig god Red Steel men det fikk dårligere karakter enn Lair. Smaken er som baken, den er del. Thats one of life's fact, learn it.

9411760[/snapback]

 

Ja, hva skal man med anmeldelser ? Sjangsen er stor at spill som får 4.9 av IGn og 4.5 av Gamespot er bra allikevel! :roll:

 

Er så drittlei slike klisje meninger du kommer med her, 'bare en mening bla bla'.

 

Dette er faen ikke annet enn fanboys som desperat prøver å overbevise seg selv og andre om at det "kanskje ikke er så dårlig" likevel.

Lenke til kommentar

Lennartz, lær deg definisjoner før du slenger dem rundt deg. En fanboy er en person som desperat holder til 1 konsoll og forsvarer den hele tiden. Jeg har 7 konsoller og 2 håndholdte fra 4 forskjellige selskap. Jeg vil ha meg frabedt å bli kalt fanboy for ettertiden.

 

Og jo, omtaler er 1 persons mening, sist jeg sjekket var det 1 person som spilte spillet og 1 person som skrev omtalen, det gjør det til 1 persons mening, og ikke noe mer. Og som sagt, et spill kan få slakt av 1 anmelder men fremdeles være kjempelikt av enkelte. Smaken er som baken, den er delt. Det er ikke noe annet enn fakta.

Lenke til kommentar
Lennartz, lær deg definisjoner før du slenger dem rundt deg. En fanboy er en person som desperat holder til 1 konsoll og forsvarer den hele tiden. Jeg har 7 konsoller og 2 håndholdte fra 4 forskjellige selskap. Jeg vil ha meg frabedt å bli kalt fanboy for ettertiden.

 

Og jo, omtaler er 1 persons mening, sist jeg sjekket var det 1 person som spilte spillet og 1 person som skrev omtalen, det gjør det til 1 persons mening, og ikke noe mer. Og som sagt, et spill kan få slakt av 1 anmelder men fremdeles være kjempelikt av enkelte. Smaken er som baken, den er delt. Det er ikke noe annet enn fakta.

9411884[/snapback]

 

Har ikke kalt deg fanboy, selv om det er ganske opplagt du foretrekker Nintendo. Jeg prater om PS3 folka her som prøver å innbille seg selv om at Lair kanskje ikke er så ille likevel.

 

Sorry, et spill som scorer såpass lavt fra de mest anerkjente spillsidene, er ikke kanskje et bra spill. Det er garantert ræva for 95% der ute.

 

Jada, jeg ser du sier 1 mening bla bla. Du må ikke unnskylde alt og alle hele tiden. Noen ganger bør man kalle en spade for en sapde. Lair er et drittspill.

Lenke til kommentar
Har ikke kalt deg fanboy, selv om det er ganske opplagt du foretrekker Nintendo. Jeg prater om PS3 folka her som prøver å innbille seg selv om at Lair kanskje ikke er så ille likevel.

 

Sorry, et spill som scorer såpass lavt fra de mest anerkjente spillsidene, er ikke kanskje et bra spill. Det er garantert ræva for 95% der ute.

 

Jada, jeg ser du sier 1 mening bla bla. Du må ikke unnskylde alt og alle hele tiden. Noen ganger bør man kalle en spade for en sapde. Lair er et drittspill.

9411938[/snapback]

 

Jeg kaller nå ikke en Spade for en sapde men det er jo meg da, lille rare meg vettu.

 

Anyway.

 

Jeg har ingen personelige preferanser ovenfor konsoll, jeg velger den som underholder meg og til nå har Sega, Nintendo, Microsoft og Sony klart det meget godt. Har koset meg enormt med Sonic, Zelda, Bioshock, God of War og mange andre spill.

 

I følge gamerankings fikk Red Steel 65% i snitt på karaktere, IGN ga det 6/10. Et åpenlagt drittspill med andre ord. Men jeg vet en god del som liker det meget godt, deriblant meg selv.

 

Et drittspill kan være en diamant for andre. Ikke tro du snakker for alle, for det gjør du ikke.

 

Nå, stikk til Finn.no og selg den konsollen din, tror du får mer utav det enn å rante her.

Lenke til kommentar
syns nå du skal prøve det før du slakter det.. ironisk om du liker det..

 

hvorfor er du sur forresten? ble du eid av noen i motorstorm *trøste*

 

ånei vi er visst voksne her ja:)

 

du får ha en fin dag:) cheerios, selg ps3en din.. psn er for godt for nicket ditt.

9411946[/snapback]

 

Skal jeg prøve alle andre spill som scorer 4/10 i tilfelle jeg vil være uenig i scoren? Sjangsen er at jeg vil være enig med den i 99% av tilfellene så det gidder jeg ikke.

 

Og psn er det siste jeg kommer til å savne med min PS3, skjønner ikke hva du prøver å oppnå med den barnslige kommentaren der.

Lenke til kommentar
Har ikke kalt deg fanboy, selv om det er ganske opplagt du foretrekker Nintendo. Jeg prater om PS3 folka her som prøver å innbille seg selv om at Lair kanskje ikke er så ille likevel.

 

Sorry, et spill som scorer såpass lavt fra de mest anerkjente spillsidene, er ikke kanskje et bra spill. Det er garantert ræva for 95% der ute.

 

Jada, jeg ser du sier 1 mening bla bla. Du må ikke unnskylde alt og alle hele tiden. Noen ganger bør man kalle en spade for en sapde. Lair er et drittspill.

9411938[/snapback]

 

Jeg kaller nå ikke en Spade for en sapde men det er jo meg da, lille rare meg vettu.

 

Anyway.

 

Jeg har ingen personelige preferanser ovenfor konsoll, jeg velger den som underholder meg og til nå har Sega, Nintendo, Microsoft og Sony klart det meget godt. Har koset meg enormt med Sonic, Zelda, Bioshock, God of War og mange andre spill.

 

I følge gamerankings fikk Red Steel 65% i snitt på karaktere, IGN ga det 6/10. Et åpenlagt drittspill med andre ord. Men jeg vet en god del som liker det meget godt, deriblant meg selv.

 

Et drittspill kan være en diamant for andre. Ikke tro du snakker for alle, for det gjør du ikke.

 

Nå, stikk til Finn.no og selg den konsollen din, tror du får mer utav det enn å rante her.

9411985[/snapback]

 

Red Steel er et dritt spill. men så har jo ikke du spilt særlig med fps spill heller tydeligvis. Var det ikke du som syntes Black var så bra også ? Det er jo også helt middelmådig. Tydelig du ikke har spilt de bedre eksemplene i fps sjangeren.

 

Hadde ikke du bare GC forrige runde eller noe ? Det forklarer jo kanskje det meste.

Lenke til kommentar
Red Steel er et dritt spill. men så har jo ikke du spilt særlig med fps spill heller tydeligvis. Var det ikke du som syntes Black var så bra også ? Det er jo også helt middelmådig. Tydelig du ikke har spilt de bedre eksemplene i fps sjangeren.

 

Hadde ikke du bare GC forrige runde eller noe ? Det forklarer jo kanskje det meste.

9412025[/snapback]

 

Nei, hadde ikke Gamecube forrige generasjon, hadde bare PS2 forrige generasjon der jeg hadde blant annet Shadow of the colossus, Black, God of War 1/2, Metal Gear solid: Snake Eater og Resident evil 4.

 

Om du mener med bedre eksempler i FPS sjangeren så kan jeg nå nevne Gears of War, Bioshock, Soldier of Fortune 1/2 (PC), Half-Life 1/2 etc etc. Var det noe mer du ville vite?

Lenke til kommentar

Noen kan være helt tragiske, beskyldes for fanboyisme noe som jeg hater viss det hadde skjedd meg

Jeg støtter deg Bear 100%, samma om du liker spill til Wii det betyr jo ikke att man er fanboy, det blir bare for dumt. Ser du mangler bare en PS3 så har du alle 3 som jeg har :)

 

Men uansett så ser Lair veldig uintressant for min del, og det hjelper heller ikke mer att det spillet blir slaktet på dem største sidene som IGN, og Gamespot.

Da tror jeg står over dette "storspillet til PS3" :whistle:

Lenke til kommentar

jeg gikk kanskje over linja, men jeg var ihvertfall aldri sarkastisk. oi der skjedde det igjen..

 

det du gjør lennartz, or wootever .. er å gå imot hver statement vi har med noe nytt, men tror du løper ut for matriale fortere enn oss.. så la oss diskutere..

Endret av Akrabra
Lenke til kommentar

Bare som en liten appropo:

 

LINK

 

The Sixaxis controls are a wonderful method for controlling flight. The controls lagged once, but generally speaking, there are no noticeable issues.

 

Nå er dette PSU, så en aner jo en SMULE partiske-tendenser her (bl.a når det messes om at det BARE kan gjøres på PS3 osv.. Har ffs ikke noe i et review å gjøre!), men de utdyper ihvertfall at en må trene for å kunne ha litt glede av kontrollene og at det finnes andre aspekter å nyte også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...