Lennartz Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 4.9... http://ps3.ign.com/articles/817/817117p3.html Var det ikke et eller annet Playstation blad som ga dette 10 ? Helt utrolig. Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Ser ut som kontrollene ødela spillet for han (4,9 er dog en skandale) Hørte på en podcast fra hotspot her om dagen og de sa at six-axis fungerte ypperlig.. Rart at det skulle forandre seg så skrekkelig altså Lenke til kommentar
praystation Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Edge slaktet det også, fikk bare 4/10 der. Kanskje like greit at bestillingen hos Amazon ble kansellert Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Er veldig skeptisk til hva jeg skal tro om det spillet :\ Tror det må bli demo-testing på meg før jeg lager meg noen mening. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Wow... det var dårleg.. Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Andre enn meg som har problemer med å fatte foregår bak kulissene? Jeg har aldri, aldri sett et spill få så spredde karakterer - helt fra 4 til 10.. Gamebrink gir Lair 4/10. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Synes folk burde få demoer litt tidligere så de kan lage egne meninger istedenfor å bli forvirret av alle mulige karakterer nettsider å blader gir det. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 (endret) Jeg må si at det fortjener bittelitt mer på grafikk i alle fall. Det ser jo så nydelig ut. EDIT: Faktisk på Gears of War-nivå. Endret 31. august 2007 av Amored Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Vel, når IGN har bestemt seg for å slakte et spill, gjør de det fullt ut og. Se bare på God Hand, IGN gav spillet 3/10 og klaget på absolutt alle aspekter av spillet mens stort sett alle andre gav det minst 8/10. Lenke til kommentar
Lennartz Skrevet 31. august 2007 Forfatter Del Skrevet 31. august 2007 Vel, når IGN har bestemt seg for å slakte et spill, gjør de det fullt ut og. Se bare på God Hand, IGN gav spillet 3/10 og klaget på absolutt alle aspekter av spillet mens stort sett alle andre gav det minst 8/10. 9396605[/snapback] Vel, de aller fleste slakter jo nå dette. Selv PSM ga det bare 5/10 tror jeg, og det betyr vel ca 3/10 realistisk sett. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Jeg sier bare:"Drit i reviews! Det sier ingenting om hvordan DU liker spillet." Eller hur? Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 but there are lots of times I found myself rolling my eyes at what I was seeing on the screen -- I'm talking about tearing, square waves, a chugging framerate and water effects that look like sand. Other levels will have you fighting dragons, and that's lame. That's right: the dragon fights in this dragon game are no good It's the definition of a mixed bag. The FMVs look awesome; the in-game stuff looks great but chugs; and the custscenes using in-game assets look framey. @ Amored, les den siste quoten der. Nyttar ikkje om det ser bra ut, når det slik sånn med framerate, og tearing. Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 @ dark by design: Merkelig at ingen, eller få andre reviews nevner dette som et problem. Ikke som jeg har fått med meg ihvertfall. Skrev ikke IGN i en av previewene sine at spillet kjørte veldig bra? Lenke til kommentar
Amored Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 @ Amored, les den siste quoten der. Nyttar ikkje om det ser bra ut, når det slik sånn med framerate, og tearing. 9396644[/snapback] Jaja. Men sånne ting kan fikses ved hjelp av en p.a.t.c.h. Lenke til kommentar
Lennartz Skrevet 31. august 2007 Forfatter Del Skrevet 31. august 2007 Jeg sier bare:"Drit i reviews! Det sier ingenting om hvordan DU liker spillet."Eller hur? 9396629[/snapback] Ja, derfor jeg kjøper alle spill jeg kommer over. Ikke noe er bedre enn å finne ut SELV om spillet jeg betalte 500kr+ for suger. Fattigere kanskje, men da fant jeg det ihvertfall ut selv. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Ja, derfor jeg kjøper alle spill jeg kommer over. Ikke noe er bedre enn å finne ut SELV om spillet jeg betalte 500kr+ for suger. Fattigere kanskje, men da fant jeg det ihvertfall ut selv. 9396663[/snapback] Jepp. Har kjøpt en del spill som jeg angrer litt på, men så har jeg også kjøpt spill jeg egentlig aldri ville kjøpt, som viste seg å være et av de bedre jeg har spilt. Ta Def Jam: Icon for eksempel. Det ble jo slakta det, men jeg elsker spillet! Samme med Technu Z - slakta, men jeg elsker det! Lenke til kommentar
Epleskrell Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Lair er endelig påveg ifra VGP.. Jeg gleder meg volsomt til spillet, selv om det har fått dritt reviews.. JEg kunne ikke brydd meg mindre, Spiderman3 fikk dårlige kritikker, og jeg skal inrømme det var ganske labert. Men fy pokker det er gøy. Det tror jeg dette blir også.. Noe små grafikk feil klarer de helt sikkert og rette opp med noen patcher så det bekymrer meg mindre.. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 (endret) Ta Def Jam: Icon for eksempel. Det ble jo slakta det, men jeg elsker spillet!Samme med Technu Z - slakta, men jeg elsker det! Def Jam Icon fikk 7.0 (like mye som Heavenly Sword) og 8.1 på de sidene jeg følger med på, IGN og Gamespot. Så jeg satt ikke helt med den oppfatningen. Endret 31. august 2007 av Geofrank Lenke til kommentar
kilik Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Og IGN da som knapt gir et hypet spill under 8.5 til vanlig... En av årets store skuffelser. Jeg har ikke personlig vært interessert det da det ikke er min type spill, men hadde trodd at Factor 5 hadde det tekniske i orden. Rouge Leader til GC i 2001 er seks år senere fortsatt rimelig teknisk imponerende... Lenke til kommentar
Amored Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Ta Def Jam: Icon for eksempel. Det ble jo slakta det, men jeg elsker spillet!Samme med Technu Z - slakta, men jeg elsker det! Def Jam Icon fikk 7.0 (like mye som Heavenly Sword) og 8.1 på de sidene jeg følger med på, IGN og Gamespot. Så jeg satt ikke helt med den oppfatningen. 9396729[/snapback] http://gamer.no/omtale/ps3/def_jam_icon/38397 :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå