Gå til innhold

TimeShift Demo nå ute på XBLM


XtaZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Husker da jeg spilte en demo av dette spillet på PC for godt over 1 år siden. Så ble det utsatt og utsatt. De må ha gjort mange endringer på 1 år kan jeg tenke meg da spilet egentlig skulle ha kommet ut for godt over 1 år siden.

9401061[/snapback]

Ja, tror det har vært ganske mye fram og tilbake med denne tittelen her. Men men, får vel nesten laste ned demoen og se hva det går ut på jeg også.

Har en følelse av at dette er svake saker.

Lenke til kommentar
Noe jeg synes var dårlig var cirka i midten av demoen der en blir avlivet, og det gikk ikke an å forhindre selv om jeg tok rewind til før han ble drept men det var ikke mulig å drepe han selv om jeg står oppi trynet hans med hagle!

 

Noen andre som har sett dette?

9400745[/snapback]

Hva om du hadde stoppet tiden da?

Lenke til kommentar
Noe jeg synes var dårlig var cirka i midten av demoen der en blir avlivet, og det gikk ikke an å forhindre selv om jeg tok rewind til før han ble drept men det var ikke mulig å drepe han selv om jeg står oppi trynet hans med hagle!

 

Noen andre som har sett dette?

9400745[/snapback]

Hva om du hadde stoppet tiden da?

9402755[/snapback]

det funker ikke. han er udødelig helt til han dreper fyren som står på kne

Lenke til kommentar
Noe jeg synes var dårlig var cirka i midten av demoen der en blir avlivet, og det gikk ikke an å forhindre selv om jeg tok rewind til før han ble drept men det var ikke mulig å drepe han selv om jeg står oppi trynet hans med hagle!

 

Noen andre som har sett dette?

9400745[/snapback]

Hva om du hadde stoppet tiden da?

9402755[/snapback]

det funker ikke. han er udødelig helt til han dreper fyren som står på kne

9402876[/snapback]

 

 

ja merket dette jeg også, ganske kjedelig egentlig :hmm: første jeg tenke når jeg så han på kne var å redde han men nei :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...