Gå til innhold

TimeShift Demo nå ute på XBLM


XtaZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har nå spilt ferdig demoen å må si jeg likte dette spillet veldig godt :) Demoen var kort men den satte virkelig i bruk den slow down time funksjonen både på fiender å andre ting som måtte vere i veien for å komme seg videre så dette var veldig positivt :) Eneste jeg har å utsette på det er at styringen føltes veldig merkelig å noen ganger så føltes det som om den ble mye mer følsom sånn plutselig :hmm: var bare low, medium å high sensitivity på demoen å medium føltes alt for treg mens high rett og slett føltes merkelig på visse punker. Litt mer trinnvis sensitivity instillinger hadde vert bedre synes jeg men bortsett fra det så var dette et veldig kult spill :thumbup:

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

øøøøøøh, har vi ikke spilt Timeshift demo før? For over ett år siden? Eller var det på PC?

 

Mener å ha lest at de holdt spillet tilbake for å designe det på nytt på 360 fordi de fant ut at det holdt bare ikke mål. Og det lover jo godt fordi det er en god stund siden det skjedde i hvert fall. Får vel fyre opp maskina da...

 

 

STOOR EDIT: Joda, jeg har en DVD fra Xbox magasine fra Juni i fjor. På den er det en Timeshift demo. Skal teste de to mot hverandre etterpå. Hehe

Endret av Dr.Peedee
Lenke til kommentar

Å ja å ja å ja. Har spilt i ca 90 sekunder nå... hehe. Ikke mye å bedømme spillet/demoen på. Men ... hvis Bioshock setter standarden for vanneffekter - så ta en titt på regnet i denne demoen... say no more.

 

Grafikken har bare fått massiv oppdatering siden demoen i fjor sommer. Ser ut til å ha blitt helt re-designa. Skal sjekke mot den gamle demoen etterpå, men etter å ha knerta en par bad guys og fått litt Half Life 2 stemning av en eller annen stemme på en eller annen høyttaler i det fjerne, så MÅ jeg bare teste mere. Kanskje jeg roer meg når jeg har fått prøvd mere enn 90 sekunder da... men jeg husket den forrige og var forberedt på å bli så skuffa...

Lenke til kommentar
øøøøøøh, har vi ikke spilt Timeshift demo før? For over ett år siden? Eller var det på PC?

 

Mener å ha lest at de holdt spillet tilbake for å designe det på nytt på 360 fordi de fant ut at det holdt bare ikke mål. Og det lover jo godt fordi det er en god stund siden det skjedde i hvert fall. Får vel fyre opp maskina da...

 

 

STOOR EDIT: Joda, jeg har en DVD fra Xbox magasine fra Juni i fjor. På den er det en Timeshift demo. Skal teste de to mot hverandre etterpå. Hehe

9396924[/snapback]

 

Seriøst?? :!: Du må ta noen screenshots med kamera så vi får sett forskjellen vi og :)

Lenke til kommentar
Dette synns eg var veldig gæy faktisk! god grafikk og ikkje minst fysikken, kult når dem skyter ned veggen som eg ser bak :p

Eneste problemet er at kontrollen bevegers seg av seg selv til høyre av og til, men det kan være kontrollen som begynner og bli dorlig kansje?

9397151[/snapback]

 

La merke til det jeg også. Mistet jo fullstendig kontrollen på hvor man skøyt pga det :hmm: Håper de fikser det til release

Lenke til kommentar

På medium vanskelighetsgrad ble det litt lett nesten hvis man brukte timeshift funksjonen flittig. Så at timebaren ikke varte alt for lenge om gangen var greit.

 

Darkbydesign - har ikke sett regnet nå før i demoen - og jeg synes det så bra ut.

 

Spilte igjennom demoen og dette blir et klart kjøp - med mindre spillet slaktes i reviews pga av ting man ikke merker i demoen da.

Lenke til kommentar

Det var tøft å stoppe tiden og ta fra fiender våpnene sine for så å se de løpe for å plukke opp et nytt et, så ta fra det nye også slik at de bare stilte seg med henda i været og ropte: "I'm unarmed". :p

 

Skyte noen med buen for så å reversere tiden var også tøft. Mulig det ble litt groteskt for noen, men jeg digget det. :p Se kroppen bygge seg opp igjen.

 

Eneste jeg synes var rart var at man ikke fikk tilbake ammunisjonen dersom man reverserte tiden. Iallefall ikke da jeg testet noen ganger med buen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...