Gå til innhold

FPU Politiker slått i svime.

Anbefalte innlegg

Floskelen "FRP vil sende ut kriminelle utlendinger" (som om det ikke blir gjort idag, eller at andre partier er imot det) er "null verdt", annet enn i Frp's propagandamaskin. Snakk om å sparke inn åpne dører og i tillegg greie å få folk til å tro på desinformasjonen.  :thumbdown:

9400603[/snapback]

Og sånn ca hver 4. nordmann (av de som skal stemme) ser ut til å falle for dette.

Dette er merkelig, men allikevel er det skremmende når folk blir angrepet for å ytre seg, uansett om det er "forvrengning av fakta"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trist at AP og SP skal dra rasisme med i saken, det trekker bare oppmerksomheten bort fra hva saken egentlig handler om; et menneskes rett til å ytre meninger som ikke er politisk korrekte.

Uttalelsen som FrPeren kom med under debatten var verdige et avisoppslag uansett. Slik jeg forsto det var det dét de andre partiene reagerte på, og ikke det faktum at FrPeren påpekte at voldspersonen var av utenlandsk opprinnelse.

I så fall er det ingenting å utsette på verken at de andre partiene tok avstand fra uttalelsene, eller at voldsepisoden blir anmeldt.

Lenke til kommentar

Han har helt rett. 8 av 10 innvandrere ER kriminelle. De kjører for fort på våre veier, de kjører avogtil på rødt lys, de bryter vikepliktskilt/stoppskilt, de stjeler, de banker konene sine, skamslår ungene etc.

Så, hva legger vi egentlig i ordet kriminell? (retorisk spm, ikke svar).... Akkuratt.... da forstår du hva jeg vil frem til ;)

Jeg kan derfor med sikkerhet si at 95% av alle som har postet i denne tråden har gjort noe kriminellt, meg selv inkludert.

Lenke til kommentar
Han har helt rett. 8 av 10 innvandrere ER kriminelle. De kjører for fort på våre veier, de kjører avogtil på rødt lys, de bryter vikepliktskilt/stoppskilt, de stjeler, de banker konene sine, skamslår ungene etc.

Så, hva legger vi egentlig i ordet kriminell? (retorisk spm, ikke svar).... Akkuratt.... da forstår du hva jeg vil frem til ;)

Jeg kan derfor med sikkerhet si at 95% av alle som har postet i denne tråden har gjort noe kriminellt, meg selv inkludert.

9402525[/snapback]

Du kan "med sikkerhet" si det, fordi....? Jeg skjønner at du mente å være retorisk, men det fristiller deg ikke til å gjette vilt. Det er ikke sikkert at verken 95 eller 80 av verken nordmenn eller "innvandrere" er kriminelle i noen forstand.

Men det var et godt retorisk poeng likevel. Godt mulig det er verdt å sette seg inn i statistikkdetaljene før neste debatt mot FrPere.

Lenke til kommentar
Man kan vel fortsatt inneha meninger om innvandring uten at DET er rasistisk?

Virker ikke sånn til tider...

At han slo styrker jo bare poenget!

9401601[/snapback]

Det kan man, men påstanden han kom med var feil, så enten er fyren udugelig som ikke har undersøkt om den påstanden er riktig før han kommer med den i en politisk debatt, ellers så er den med viten og vilje framført selv om han vet det er feil, og da er det ganske nærliggende å mene det er en rasistisk uttalelse.

AtW

Lenke til kommentar
Skulle gjerne hatt en helt sikker kilde på hva som ble sagt før jeg uttalte meg. Men uansett hva Møller har sagt, er vold helt uakseptabelt i et land med yttringsfrihet. Ser ikke helt bort fra at en del av sitatene vi har lest ikke er helt direkte og tatt ut av sammenhengen.

Uansett hvordan situasjonen utartet seg er dette lavmål av gjerningspersonen(e).

9400372[/snapback]

Nå har det seg jo sånn at vi ikke har yttringsfrihet i norge. Du kan bli dømt for rasistiske eller blasfemiske uttalelser. Men uansett, volden kan ikke forsvares og rasistiske utsagn som 8 av 10 innvandere er så på tryne at ennhver oppegående person burde fatte at den som sier noe sånt ødlegger sin egen kredebilitiet og derfor kan man gi faen i hva denne person sier.(Lang og kronglete settning men klokka er 07:30 og jeg har ikke sovet :S )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...