Gå til innhold

FPU Politiker slått i svime.

Anbefalte innlegg

Joda, men bare man mener at en innvandrer som bare har gjort faenskap her, har XXX antall volds saker bør kastes ut igjen, så er man rasist i  manges øyne  :nei:

9398274[/snapback]

Riktig, skremmende utvikling. Kjenner også flere utenlandske som også har satt seg lei av økende vold og ønsker disse også ut av landet. Lurer på om dem også er rasister.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men syns dere ikke det er drøyt å si at 8 av 10 innvandrere er kriminelle?

Selv om det er unødvendig å gå til fysisk angrep på fyren av den grunn.

9398296[/snapback]

Hadde jeg tatt penn og papir å skrevet ned navnene på alle innvadrere jeg kjenner (ikke vestlige), så hadde jeg fått en statistikk på ca 8 av 10 vil jeg tro.

Og han som slo forsterket jo bare statestikken spørr du meg :)

Lenke til kommentar
Hva han sa er irrelevant. Man må få lov til å ytre meningene sine, uansett hvor tåpelige de er.

9397988[/snapback]

Skulle akkurat til å skrive det samme.

Trist at AP og SP skal dra rasisme med i saken, det trekker bare oppmerksomheten bort fra hva saken egentlig handler om; et menneskes rett til å ytre meninger som ikke er politisk korrekte.

Edit: Det de som gjorde det ikke tenkte på er jo at dette er ypperlig reklame for FRP. Vil ikke tro at skepsisen til innvandrere ble noe mindre av dette. :roll:

9398282[/snapback]

Men i alle dager. Med sitat som "8 av 10 utlendinger er kriminelle" og "alle utlendinger bør kastes ut av landet" ... hadde vurdert å gi'n en på tygga sjøl. Ytringsfrihet er en ting, idioti noe ganske annet.

Politisk ukorrekt? Politisk selvmord.

Lenke til kommentar
Men i alle dager. Med sitat som "8 av 10 utlendinger er kriminelle" og "alle utlendinger bør kastes ut av landet" ... hadde vurdert å gi'n en på tygga sjøl. Ytringsfrihet er en ting, idioti noe ganske annet.

9398326[/snapback]

Det finnes ikke noe objektivt mål på hva som er en idiotisk mening og hva som ikke er det. Derfor kan man ikke i et land med ytringsfrihet la noen uttalelser bli sensurert. Hvem skal bestemme hva som er idiotisk og hva som bare er uvanlige tanker?

9398326[/snapback]

Ikke blant en god del av velgerne til FRP. FRP er jo et protestparti, så bare fordi han sier noe som går mot strømmen er det nok ikke så negativt for velgerne.
Lenke til kommentar
Med sitat som "8 av 10 utlendinger er kriminelle" og "alle utlendinger bør kastes ut av landet"

9398326[/snapback]

At han har sagt "alle utlendinger bør kastes ut av landet", hvor har du fått det ifra?! Jeg vil gjerne ha sikre kilder på at han sa begge deler. Dog, for enkelte innvandrer-grupperinger stemmer det at en skyhøy prosentandel er kriminelle, litt avhengig av hvor man setter grensa for "kriminell".

9398326[/snapback]

Ikke blant en god del av velgerne til FRP. FRP er jo et protestparti, så bare fordi han sier noe som går mot strømmen er det nok ikke så negativt for velgerne.

9398459[/snapback]

FPU, ikke FrP.
Lenke til kommentar
Joda, men bare man mener at en innvandrer som bare har gjort faenskap her, har XXX antall volds saker bør kastes ut igjen, så er man rasist i  manges øyne  :nei:

9398274[/snapback]

I følge Frp's agitasjon skulle man tro Norge ikke utviste utlendinger overhodet. Det er feil, årlig utvises det hundrevis av personer som har begått kriminell handling. Når det ikke lykkes med enkelte kasus, er det fordi det er spesielle omstendigheter i mottakerlandet som gjør det umulig å gjennomføre utvisning.

UDI: hvem kan utvises?

http://www.udi.no/templates/Tema.aspx?id=3008

Frp prøver kun å score billige poeng ved overdrivelser, frykt og simpel agitasjon. Folk flest uansett parti er inneforstått med og støtter at man risikerer utvisning hvis man gjør noe dumt. Akuratt som du og jeg ville blitt utvist fra Mexico eller Egypt hvis vi begikk en alvorlig forbrytelse.

Vil tro at for en person/velger som HAR rasistisk tankegods, er Frp det mest "naturlige" valget blandt de partiene som er representert på Stortinget...

9397422[/snapback]

Javel takk for din mening, men hva har det med denne saken å gjøre?

9397558[/snapback]

Kanskje det at Frp tiltrekker seg ungdom med rasistiske holdninger, hvor noen av de kommer seg frem som ungdomspolitikere i partiet. Slik evt. denne saken handler om. Frp har vel forsåvidt alltid vært en rekrutering- og yngleplass for denslags grumsete holdninger.

Lenke til kommentar
Ifølge politikerne fra Senterpartiet og Arbeiderpartiet var Møllers uttalelser rasistiske.

Begynner å bli så utrolig lei og forbanna hvordan dette kortet skal dras frem alltid når en innvandrer er involvert. Dette er så patetisk at jeg ikke finner ord.

9397321[/snapback]

Begynner å bli så utrolig lei og forbanna hvordan kriminelle innvandrere- og hylekoretkortet skal dras frem alltid når noen påpeker at noe er rasisme. Dette er så patetisk at jeg ikke finner ord.

Lenke til kommentar
Kanskje det at Frp tiltrekker seg ungdom med rasistiske holdninger, hvor noen av de kommer seg frem som ungdomspolitikere i partiet. Slik evt. denne saken handler om. Frp har vel forsåvidt alltid vært en rekrutering- og yngleplass for denslags grumsete holdninger.

De største rasistene idag finner vi i Rødt og SV. Rasisme har gått ut av dato. Omvent Rasisme kalles det nå. Man kan sammenligne det med inquisisjonen.

Lenke til kommentar

De største rasistene idag finner vi i Rødt og SV. Rasisme har gått ut av dato. Omvent Rasisme kalles det nå. Man kan sammenligne det med inquisisjonen.

9398967[/snapback]

Anbefaler deg å skrive poster som henger på greip :!:

Lenke til kommentar
Med sitat som "8 av 10 utlendinger er kriminelle" og "alle utlendinger bør kastes ut av landet"

9398326[/snapback]

At han har sagt "alle utlendinger bør kastes ut av landet", hvor har du fått det ifra?! Jeg vil gjerne ha sikre kilder på at han sa begge deler. Dog, for enkelte innvandrer-grupperinger stemmer det at en skyhøy prosentandel er kriminelle, litt avhengig av hvor man setter grensa for "kriminell".

"8 av 10 utlendinger er kriminelle" var vel omtrent det han startet innlegget sitt med. VG og Dagbladet omhandler begge saken og nevner dette. Det samme står på tekst-tv. Begge sitatene ble også gjengitt på NRK Nyheter på Radio. Det dukker vel opp i TV-Nyhetene til kvelds også tenker jeg.

Nok et bevis på at tenking er forbeholdt spesielt interesserte i deler av norsk politikk. Dette er a-typisk dritt som dukker opp fra "utkants-FrP" politikere før kommune- og stortingsvalg. Utvis alle utlendinger. Avliv alle handikappede barn. Steng grensene for alt som ikke er arisk.

Jævla soper av en liksompolitiker. Like gjennomtenkt som Kim Il. Jeg blir kvalm.

Lenke til kommentar
Rasisme har gått ut av dato. Omvent Rasisme kalles det nå. Man kan sammenligne det med inquisisjonen.

9398967[/snapback]

Vil heller si det er et sunnhetstegn i det norske samfunnet at det tas til motmele mot rasistiske tendenser på et tidlig tidspunkt. I motsatt fall kunne det vel utvikle seg en norsk light-versjon av den amerikanske rasistorganisasjonen Ku Klux Klan..

Forøvrig kan det godt hende at den omtalte Magnus Møller er hjertlig velkommen hos tidl. Frp'er Vidar Kleppe & Demokratene eller Fedrelandspartiet. :roll:

Lenke til kommentar
Hva han sa er irrelevant. Man må få lov til å ytre meningene sine, uansett hvor tåpelige de er.

9397988[/snapback]

Skulle akkurat til å skrive det samme.

Trist at AP og SP skal dra rasisme med i saken, det trekker bare oppmerksomheten bort fra hva saken egentlig handler om; et menneskes rett til å ytre meninger som ikke er politisk korrekte.

Edit: Det de som gjorde det ikke tenkte på er jo at dette er ypperlig reklame for FRP. Vil ikke tro at skepsisen til innvandrere ble noe mindre av dette. :roll:

9398282[/snapback]

9398326[/snapback]

Han forsnakket seg og mente at 80% av kriminelle ungdommer fra 18-20 år er ikke-vestlige. Det var hans første tale, klart man er nervøs. Er det enda en grunn til å bli slått i svime? Vet ikke hvor han har fått den konklusjonen fra, men det hørtes ut som et høyt tall.

Visste faktisk ikke at vi hadde 500 000 innvandrere i Norge nå... 10% det, var det ikke 1% for en liten stund siden?

Lenke til kommentar
Rasisme har gått ut av dato. Omvent Rasisme kalles det nå. Man kan sammenligne det med inquisisjonen.

9398967[/snapback]

Vil heller si det er et sunnhetstegn i det norske samfunnet at det tas til motmele mot rasistiske tendenser på et tidlig tidspunkt. I motsatt fall kunne det vel utvikle seg en norsk light-versjon av den amerikanske rasistorganisasjonen Ku Klux Klan..

Forøvrig kan det godt hende at den omtalte Magnus Møller er hjertlig velkommen hos tidl. Frp'er Vidar Kleppe & Demokratene eller Fedrelandspartiet. :roll:

9399143[/snapback]

Nei det er ikke sunt fordi du generaliser det på samme måte som at noen skulle si at alle innvandrere er kriminelle. Dere skaper et samfunn hvor folk skal være redde for å ytre om ting som er viktig å snakke om idag.

Lenke til kommentar
Nok et bevis på at tenking er forbeholdt spesielt interesserte i deler av norsk politikk. Dette er a-typisk dritt som dukker opp fra "utkants-FrP" politikere før kommune- og stortingsvalg. Utvis alle utlendinger. Avliv alle handikappede barn. Steng grensene for alt som ikke er arisk.

Jævla soper av en liksompolitiker. Like gjennomtenkt som Kim Il. Jeg blir kvalm.

9399137[/snapback]

Haha.

Du kritiserer "utkants-FrP" for å komme med diskriminerende uttalelser ovenfor minoriteter, også makter du selv å avslutte innlegget ditt med å kalle politikeren en "soper". Gratulerer, du mistet nettopp all kredibilitet.

Lenke til kommentar

Tragisk at slike hendelser skjer. Greit nok, vedkommende står da i sin fulle rett til å mene ting og hva han EGENTLIG sa vil jeg kanskje vente litt til folk har roet seg ned og ikke griper på den første og beste "vitne" til saken.

Så bør en huske på at det er som oftest lokal-lag som kommer til slike debatter og at de av og til ikke helt klarer å fremme det partiets(lokallagets) meninger på helt korrekt måte. Og til alle nå som prøver å vri det jeg sier til at jeg støtter FPU eller at jeg støttet den angivelige uttalelsen kan jeg bare si: NEI.

Edit: Jeg leste TOTALT feil på stonebro sitt innlegg..

Endret av b-real
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...