Gå til innhold

FPU Politiker slått i svime.

Anbefalte innlegg

http://www1.vg.no/nyheter/innenriks/valg-2...hp?artid=157525

Møller, som deltok på sin første skoledebatt i dag, har anmeldt voldsepisoden til politiet. Det var i det han skulle forlate området utenfor debattlokalet i Lyngdal at noen prikket ham på ryggen, og slo ham rett i bakken.

- Det sto en en gjeng utenfor og kalte meg diverse ting. Jeg gikk, men de fulgte etter. Da jeg snudde meg fikk jeg et svingslag midt i ansiktet og gikk rett i bakken.

Jeg vet ikke hvem som slo, men tror han var Kosovo-albaner, forteller Møller.

Utrolig trist at dette kan skje med politikere i Norge 2007. Det skal ikke være slik at man skal bli redd for å ytre hva man mener. Skremmende utvikling...

Endret av Myagos
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som det står i artikkelen på en av de andre nyhetssidene så er dette et angrep på ytringsfriheten, og må få store konsekvenser for gjerningsmannen. Håper de finner svinet og burer ham inn (som jeg egentlig håper om alle voldsmenn).

Endret av Zethyr
Lenke til kommentar
Utrolig rist at dette kan skje med politikere i Norge 2007. Det skal ikke være slik at man skal bli redd for å ytre hva man mener. Skremmende utvikling...

9396233[/snapback]

Yopes, det vil sannsynligvis bli mer av dette i framtiden dog, i og med at Norge var så ettergivende i Muhammed-saken, det viser jo at vold og trusler tydeligvis kan få folk til å tie.

Lenke til kommentar

Eneste de gjorde var å bevise at det han sa faktisk stemmer spør du meg. Hvis de finner ut hvem som gjorde dette, bør de sendes på første fly ut av landet. Jeg er for å hjelpe andre, å innvandrere må bare komme hit. Men kommer du hit bare for å lage helvete, så synes jeg første fly ut igjen er helt greit. Eneste de gjør er å ødlegge for alle andre innvandrere som faktisk kommer hit for å jobbe å få seg ett skikkelig liv.

Lenke til kommentar

^ Enig.

Disse personene må være ekstremt dumme. En ting er at de sikkert vil bli straffet for handlingen. Det de tydeligvis ikke klarte å få inn i pappen når de gjorde dette, er hvor mye de nå faktisk har hjulpet offeret å få frem sitt poeng.

Lenke til kommentar

Jeg ser at hylekoret fra AP og SP allerede beskylder Møller sine uttalser for rasistiske.

Ifølge politikerne fra Senterpartiet og Arbeiderpartiet var Møllers uttalelser rasistiske.

Begynner å bli så utrolig lei og forbanna hvordan dette kortet skal dras frem alltid når en innvandrer er involvert. Dette er så patetisk at jeg ikke finner ord.

Endret av Myagos
Lenke til kommentar
Begynner å bli så utrolig lei og forbanna hvordan dette kortet skal dras frem alltid når en innvandrer er involvert. Dette er så patetisk at jeg ikke finner ord.

9397321[/snapback]

Vil tro at for en person/velger som HAR rasistisk tankegods, er Frp det mest "naturlige" valget blandt de partiene som er representert på Stortinget...

Lenke til kommentar

9397321[/snapback]

Vil tro at for en person/velger som HAR rasistisk tankegods, er Frp det mest "naturlige" valget blandt de partiene som er representert på Stortinget...

9397422[/snapback]

Javel takk for din mening, men hva har det med denne saken å gjøre?

Lenke til kommentar
Jeg ser at hylekoret fra AP og SP allerede beskylder Møller sine uttalser for rasistiske.

Ifølge politikerne fra Senterpartiet og Arbeiderpartiet var Møllers uttalelser rasistiske.

9397321[/snapback]

Politikerne fra Senterpartiet og Arbeiderpartiet burde holde kjeft. Å se sitt snitt til å dra frem rasismekortet i denne saken bare for å disse FrP er patetisk. Hvis de prøver å dreie denne saken mot en sak om rasisme vil jeg kjøpe meg en printer, printe ut partiprogrammene deres, drite, tørke meg i ræva med programmene og sende de i posten til de. Det er omtrent like seriøst.

Lenke til kommentar
Les hva han EGENTLIG sa før dere hoppe til hans beskyttelse ..

http://www.farsunds-avis.no/artikkel.asp?Artid=5825

Lurer egentlig på NÅR han ble banket.. i VG artikklen virker det som han måtte løpe derfra mens han snakket.. men i farsunds avisa så han andre folk jommet bort til han å snakket med han etter på osv..

9397907[/snapback]

Hva han sa er irrelevant. Man må få lov til å ytre meningene sine, uansett hvor tåpelige de er.

Lenke til kommentar
Hva han sa er irrelevant. Man må få lov til å ytre meningene sine, uansett hvor tåpelige de er.

9397988[/snapback]

Skulle akkurat til å skrive det samme.

Trist at AP og SP skal dra rasisme med i saken, det trekker bare oppmerksomheten bort fra hva saken egentlig handler om; et menneskes rett til å ytre meninger som ikke er politisk korrekte.

Edit: Det de som gjorde det ikke tenkte på er jo at dette er ypperlig reklame for FRP. Vil ikke tro at skepsisen til innvandrere ble noe mindre av dette. :roll:

Endret av Kalinken
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...