Stigma Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 (endret) Hey, Jeg trenger enn annbefaling for en trådløs ruter/aksesspunkt som har god rekkevidde. Jeg skal hjelpe sette opp et hjemmenettverk for en vennegruppe og det skal dekke et lite kollektiv. Hovedkriteriene er stabilitet, at den trådløse linken har bra rekkevidde, og at prisen ikke er så voldsomt høy. Brukervennlighet er ikke så viktig ettersom jeg er ganske dreven på nettverk, men web-basert grensesnitt er å fortrekke (men det har de vel alle i dag). Kom med forslag folkens Selv bruker jeg lite trådløst, så jeg har ikke holdt meg oppdatert på hva som er bruktbart. -Stigma Endret 31. august 2007 av Stigma Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Jeg ville gått for en Linksys WRT54GL med DD-WRT firmware og stilt signalet opp til 80-100mW. Dem har også SSH-grensesnitt Koster cirka 5-600kr. Mye for pengene Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) D-link DIR-655 er god på de fleste områder ikke minst på hastighet og stabilitet! Den har god dekning i innendørs miljø fordi MIMO fyller ut potensielle dødsoner bedre enn gamle 11b/g routere. EDIT: Omtale & test http://www.smallnetbuilder.com/content/view/30087/96/ Endret 1. september 2007 av la7dfa-com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå