Gå til innhold

7 eleven nattevakt, 7 på og 7 av.

Anbefalte innlegg

ønsker meg en slik jobb, men vil gjerne spørre noen der ute som kanskje har litt erfaring med nattjobb. nattjobb er ikke bare en jobb da, det blir jo en slags livstil.

jeg lurer på åssen arbeidstidene er. når man starter og når man slutter og hvordan lønnen er. times lønn, eller fast lønn...natt tillegg, helge tillegg?

håper noen kan svare

mvh meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

Vet ikke om det er så velig relevant, men jeg jobber natt som elektriker nå for tiden. Jeg jobber 1900 til 0700, og er egentlig veldig fornøyd med denne type jobbing. Natt tilleggene tror jeg varierer fra plass til plass vist jeg ikke tar helt feil, men vist jeg jobber natt offshore så får jeg 50 kroner ekstra i timen for nattskift.

En annen ting jeg synes er greit med nattskift, det er det at man føler at man (jeg gjør hvertfall det) har litt bedre tid. Det er ikke noen som står å puster deg i nakken. Det er jo ikke akkurat samme yrke vi jobber innen, men jeg vil tro at du får tillegg i helgene etter ett vist tidspunkt.

Håper det hjalp litt =)

Lenke til kommentar
Hei.

Vet ikke om det er så velig relevant, men jeg jobber natt som elektriker nå for tiden.  Jeg jobber 1900 til 0700, og er egentlig veldig fornøyd med denne type jobbing.  Natt tilleggene tror jeg varierer fra plass til plass vist jeg ikke tar helt feil, men vist jeg jobber natt offshore så får jeg 50 kroner ekstra i timen for nattskift.

En annen ting jeg synes er greit med nattskift, det er det at man føler at man (jeg gjør hvertfall det) har litt bedre tid. Det er ikke noen som står å puster deg i nakken.  Det er jo ikke akkurat samme yrke vi jobber innen, men jeg vil tro at du får tillegg i helgene etter ett vist tidspunkt.

Håper det hjalp litt =)

9443237[/snapback]

hei ja takk for det. ja jeg vet det er andelredes å jobbe om natten enn om dagen. kan jo tenke meg det. men jeg lurer liksom bare på siden det var 7 dager på og 7 dager av, så vil det jo bli bare 2 uke uker mnd, og vil det på en måte tilsvare en hel mnd i lønn eller bare en halv mnd...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...