Merovin Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Er ute etter eit program som er i stand til å endre mange mappe og filnavn i en sleng. Har så mange mapper med Releaser gruppene sitt navn i, punktum og bindstrek istenden for mellomrom osv. Har brukt lignende proram i sammenheng med musikk og bilde filer før... Foreksempel Irfanview til bilder. Har prøvd en titals fra download.com, men fant ingenting av som eg kunne bruke. Noen forslag? Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Bruker du en Linux-distribusjon så har jeg en del forslag. Må nesten vite hva du bruker først... Lenke til kommentar
j-- Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 "The Rename Program", laget av The Nerd Generation. Er helt genialt! (Mulig du må lete litt før du finner det noe sted) Lenke til kommentar
Merovin Skrevet 31. august 2007 Forfatter Del Skrevet 31. august 2007 Bruker Vista... Takk for svar, skal sjå om eg finner det Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Total Commander.. Wiken.. Lenke til kommentar
Merovin Skrevet 31. august 2007 Forfatter Del Skrevet 31. august 2007 Total Commander.. Wiken.. 9397844[/snapback] Har brukt total commander før, men viste ikkje at det gjekk ann å rename mange mapper uten å ta en og en.. Liten guide til å hjelpe meg med? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Merk de filene/mappene du vil rename og trykk "Ctrl + M" Eller "Fil -> døp om flere filer." Wiken... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå