Gå til innhold

US PS Store oppdatering

UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Sony Corp. on Thurs. released new offerings to the Playstation Store, including new demos, movies, and trailers available for download.

New game downloads available include Super Puzzle Fighter II Turbo HD Remix for $9.99 and the Tekken 5 Dark Resurrection online add-on for $9.99 or the bundle (game + add-on) for $29.99.

New demos include the Tiger Woods PGA Tour 2008 demo, All-Pro Football 2K8 demo, and NASCAR ’08 demo.

New video offerings include Heavenly Sword “Episode Four: The Sound of Combat” making-of video, Heavenly Sword “Episode Four: The Devine Birth” Anime video, and the Folklore “Surviving the Netherworld” trailer.

Finally, new trailers include Clive Barker’s Jericho trailer and movie trailers for Beowulf and Bee Movie.

Kilde

Warhawk

Super Puzzle Fighter 2 Turbo HD Remix

Tekken 5 Dark Resurrection online add-on or fullgame with online

Tiger Woods PGA TOUR 2008 Demo

All pro Football 2K8 Demo

NASCAR '08 Demo

Og noen nye trailere.

Må være tidenes PS STore update i US.

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke så fett når man MÅ kjøpe hele bundelen =/ skulle gjerne hatt bare online da jeg har spillet fra før.

Shit Super Puzzle Fighter 2 Turbo HD Remix er drit kult :!:

Herre! Hvor dårlig kan Nascar bli =/ Sa noen PS2 grafikk? Puzzle fighter er pokkern meg bedre!

Endret av Zaleeeek
Lenke til kommentar

Det er da mulig å kjøpe online add-on separat. Eller har jeg misforstått:

" ...and the Tekken 5 Dark Resurrection online add-on for $9.99 or the bundle (game + add-on) for $29.99."

edit: kjøpte Tekken 5 DR denne uka, men har ikke spilt det enda. Ventet på å få besøk av noen jeg kunne spille med. Tregner snart ikke å vente på besøk skjønner jeg.

Er ikke den budle-pakka ganske dyr, i forhold til å kjøpe separat. Mener at jeg betalte 85 kr for spillet. T5 og addon blir da ca 145 kr hvis du kjøper det separat, mens bundle koster ca 180 kr. Eller blir det billigere når det kommer til EU?

Regner med at det er verdt penga uansett, men bare litt rart at bundle er dyrere.

Endret av Monkeyboy
Lenke til kommentar
Høres bra ut. Hvis bare EU store kunne ha fulgt opp..... :(

Utrolig dårlig at vi ikke fikk noe annet en Warhawk

9396369[/snapback]

ikke noe annet enn Warhawk?... Kjære vene, det spillet er det bare å takke og bukke for. :) Søren meg det beste PS3 spillet så langt - i mine øyne i hvert fall. Koste meg stort med det i går kveld. Og billig er det og. Spilte litt med noen norske og voice chat funka bra. spilte med andre senere på kvelden. Fikk juling av alle som vanlig. :blush:

Xbox360 marketplace funker litt på samma måten. Noen ganger kommer ting til USA først, mens andre ganger kommer ting i Europa først. Og noen ganger Japan først. Det har visst noe noe med rettigheter, godkjenninger i de forskjellige områdene osv... (hvis jeg har forstått godeste Major Nelson rett). Og verst er det for tyskerne for er det en anelse blod i demoene så står det "all countries except Germany" - og evt et og anna land til.

Når det gjelder demoene kan man opprette seg en USA konto og logge seg inn med den og laste ned. Tungving, men det funker.

Hvis det er samma Nascar demoen som kom til 360 for litt siden er ikke den noe å trakte etter. Og hvor lenge skal de melke Tiger Woods... et bra golfspill visstnok, men ikke så spennende demo. Du veit hva du får alikevel.

Resten kommer vel til oss også etterhvert..

Lenke til kommentar
Og verst er det for tyskerne for er det en anelse blod i demoene så står det "all countries except Germany" - og evt et og anna land til.

Tyskerne er noen paranoide, syke tosker når det gjelder det der.

Var nettopp i Leipzig, og alt som hadde en anelse av blod eller skyting hadde 18års aldersgrense. Det var faktisk 18 år for å se finalene i NGL-ONE og ENC (Counter Strike :ohmy: )

Lenke til kommentar
Høres bra ut. Hvis bare EU store kunne ha fulgt opp..... :(

Utrolig dårlig at vi ikke fikk noe annet en Warhawk

9396369[/snapback]

ikke noe annet enn Warhawk?... Kjære vene, det spillet er det bare å takke og bukke for. :) Søren meg det beste PS3 spillet så langt - i mine øyne i hvert fall. Koste meg stort med det i går kveld. Og billig er det og. Spilte litt med noen norske og voice chat funka bra. spilte med andre senere på kvelden. Fikk juling av alle som vanlig. :blush:

Xbox360 marketplace funker litt på samma måten. Noen ganger kommer ting til USA først, mens andre ganger kommer ting i Europa først. Og noen ganger Japan først. Det har visst noe noe med rettigheter, godkjenninger i de forskjellige områdene osv... (hvis jeg har forstått godeste Major Nelson rett). Og verst er det for tyskerne for er det en anelse blod i demoene så står det "all countries except Germany" - og evt et og anna land til.

Når det gjelder demoene kan man opprette seg en USA konto og logge seg inn med den og laste ned. Tungving, men det funker.

Hvis det er samma Nascar demoen som kom til 360 for litt siden er ikke den noe å trakte etter. Og hvor lenge skal de melke Tiger Woods... et bra golfspill visstnok, men ikke så spennende demo. Du veit hva du får alikevel.

Resten kommer vel til oss også etterhvert..

9396898[/snapback]

He, he, tror nok du misforstod litt. Er selvsagt strålende fornøyd over Warhawk :dribble: , men US store fikk jo en del i tillegg. Når i tillegg JPN store får 14 nye PSOne spill og annet stash, synes jeg bare det er utrolig kjipt overfor de som kun har EU-konto. Jeg har selvsagt opprettet US konto, men hadde tilbudet vært like bra hadde ikke det vært nødvendig. Flere av demoene som ligger på US store har jo ligget i evigheter uten å ha dukket opp på EU store. Først for noen uker siden kom demoen til Amoured Core. Den har jo vært på US store i flere måneder. Hva er hensikten med å sitte på demoene og ikke gi dem til folket :hmm:

Endret av praystation
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...