BigJackW Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Hei Går elektrofag, og fikk lyst til å få tak i et program som vi kan tegne om skjema med slike symboler som man bruker i elektro. Noen som vet av slike programmer? Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Det jeg gjorde i fjor var å lage en bilde fil i paint hvor jeg tegnet alle symbolene pent også kunne jeg bare klippe å lime fra den. Funket utmerket for meg Bountyhunter Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 30. august 2007 Forfatter Del Skrevet 30. august 2007 Ms visio? Paint ? Vil ha programmer som er beregnet på slikt Lenke til kommentar
ejeger Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 MS Visio kan brukes til det:-) Det har eg gjort. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 9. september 2007 Forfatter Del Skrevet 9. september 2007 Bump, flere programmer ? Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 I gamle dager fantes det et program som het elektronic workbench, der kunne man koble sammen elektriske komponenter enten i digitale kretser eller analoge kretser og så kjøre det og ta ulike målinger osv. Skjemaet kunne så skrives ut om man ville. Mener at det ikke støttet xp. Finnes sikkert noe lignede idag også... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Du kan jo se om du finner noe her: http://www.electronicsworkbench.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå