Joachim_F Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Når du møter et gammelt troll som heter Cranny Faggot, vet du at du spiller et spill litt utenom det vanlige. Les mer Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 det står 1995 i artikkelen, hva mener du med over femten år etter ? er det feil årstall eller feil femten ? Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Han sier da vitterlig at han selv hørte om det for første gang i 1995, noe som med litt logisk tenkning betyr at utviklingen hadde startet før den tid. Dvs, med mindre det ikke er en typo da Lenke til kommentar
genesis Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 (endret) Jeg har ikke lest så mange sniktitter som går i retning av:"Dette spillet ser ut til å bli noe møl." Endret 6. januar 2014 av Zeph Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Dette må være noe av det mest bisare jeg har lest i mitt liv, men av en eller annen merkelig grunn, vekket det en liten interesse i meg som jeg ikke helt klarer å forklare. Kan hende dette her blir noe møll, men jeg tror den sære humoren passer perfekt til i alle fall min smak. Tenker dette, overtrøtt og jævlig en søndags morgen med noen sterke innadbords kan bli en morsom finish på kvelden. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 31. august 2007 Forfatter Del Skrevet 31. august 2007 det står 1995 i artikkelen, hva mener du med over femten år etter ? er det feil årstall eller feil femten ? Ah. Det som skjedde her var at jeg først husket feil, jeg trodde jeg først leste om spillet mye tidligere. Men da jeg for sikkerhets skyld sjekket bladsamlingen min like før jeg sendte artikkelen fra meg fant jeg ut at det var i 1995. Så jeg endret årstallet, men glemte å endre resten. Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Det er et spill jeg tvilsomt kommer til å spille. Hva de utviklerne har tenkt veit jeg ikke, men det er ikke "The Average type" folka akkurat. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 grafikken på bildene så jo veldig laber ut men hørstes ganske morsomt ut Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Er det eit pek-og-klikk spel? Viss det er det kjem eg kanskje til å kjøpe det. Digger pek-og-klikk spel. Lenke til kommentar
TST Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Er det eit pek-og-klikk spel? Viss det er det kjem eg kanskje til å kjøpe det. Digger pek-og-klikk spel. 9404423[/snapback] Leste du artikkelen før du spurte? "Limbo of the Lost er et fullstendig tradisjonelt tredjepersons pek-og-klikk-eventyr" Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Er det eit pek-og-klikk spel? Viss det er det kjem eg kanskje til å kjøpe det. Digger pek-og-klikk spel. 9404423[/snapback] Leste du artikkelen før du spurte? "Limbo of the Lost er et fullstendig tradisjonelt tredjepersons pek-og-klikk-eventyr" 9404516[/snapback] Nei, ikkje heile. Skal gjere det neste gong. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Jeg liker ikke å bumpe gamle tråder, men i dette tilfellet synes jeg det er på sin plass. Dette spillet er i ferd med å havne i skikkelig trøbbel. Produsenten av spillet har nemlig skamløst kopiert fra massevis av spill. Og når jeg sier kopiert så mener jeg ikke at de er inspirert. Neida, her snakker vi skikkelig copy/paste. Spillet hat altså kopiert fra Diablo II, Painkiller, Unreal Tournament 2003, Unreal Tournament 2004, Thief: Deadly Shadows, The Elder Scrolls III: Morrowind, Vampire: The Masquerade - Bloodlines, Silent Hill 4, Crysis, Return to Castle Wolfenstein, scener fra filmen Spawn, Pirates of the Caribbean: At World's End, World of Warcraft Sjekk kildene for massevis av bilder og bevis på den mest brutale kopieringen jeg noengang har sett maken til. Kilder: http://en.wikipedia.org/wiki/Limbo_of_the_Lost http://www.gameplasma.com/limbo_of_the_lost_or_oblivion/ http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=310683 Laget et egen tråd om dette også: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=967087&hl= Endret 12. juni 2008 av T-Solberg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg