ole_marius Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 du vet der er trøtt når øynene detter av Lenke til kommentar
Groening Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 ...når du plustelig "våkner" og ser at du har hatt 7 poster på forumet den siste timen som du ikke husker noe av. Lenke til kommentar
Moonshield Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Du vet du er trøtt når du må legge deg. Slike svar er bare morsomme èn gang, men nå bidro du bare til å gjøre tråden et snev dårligere. :> Lenke til kommentar
jahas Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 du vet du er trøtt når du skal ta tog fra oslo til drammen og du ikke går av før du er på notoden! Word, funker seff også med; "Du vet du er trøtt når du skal ta nattbussen til Drammen, og våkner på siste avstigning i Notodden". Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 ...Når du begynner og bli kvalm av all Colaen du har drukket hele kvelden! Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 21. februar 2008 Del Skrevet 21. februar 2008 Når du sovner med snus, og våkner og ser at senga er brun.... Eller verre Snusen er borte Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Når snusen har byttet eier og dama di har prell over hele trynet. Lenke til kommentar
Markus1802 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 ..når du ser en sene midt i en film en gang til fordi filmen står på gjentakelse. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 ..når du ser en sene midt i en film en gang til fordi filmen står på gjentakelse. Når du refererer til muskelfibre i samme setning som underholdningsmedia. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Når du får latterkrampe av innlegget til E-wok. I are tard lol! Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) ...når du har hatt samme sang på repeat 69ganger og fortsatt ikke er i stand til å nynne refrenget. - The Pussy Cat Song #02:37 edit: Når du tror du får postcount i OTbaren. Endret 23. februar 2008 av Habitats Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 ..når døra er din verste fiende. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 ..når øynene siger sammen oftere og oftere imens du kjører bil. DET er ekkelt Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 ..når øynene siger sammen oftere og oftere imens du kjører bil. DET er ekkelt Stopp og sov i 15 minuttar! Lenke til kommentar
Blax Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Ja, har lært meg til det nå. Skjedde 2 ganger at jeg var på veg utfor vegen. Nå sover jeg i 15-20min, å det hjelper som bare det Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Ja, har lært meg til det nå. Skjedde 2 ganger at jeg var på veg utfor vegen.Nå sover jeg i 15-20min, å det hjelper som bare det Takk, no føler eg meg endå tryggare i trafikken. Lenke til kommentar
mr. Zilter Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Når du begynner å miste følelsen av opp og ned, og/eller at det kjennes ut som om rommet liksom vrir seg rundt deg sånn at det kjennes ut som du sitter i en annen ende av rommet. Det skjer faktisk veldig ofte; ikke bare når jeg er trøtt, men når jeg kun har sett rett fram på et ensformig skjermbilde lenge. Når jeg våkner kan jeg noen ganger være skråsikker på at døra er i helt motsatt ende av rommet enn den egentlig er, eller at senga har en helt annen vinkel i rommet. EDIT: akkurat nå gikk det mindre enn to sekunder fra jeg sa "jeg går å legger meg, jeg..." til jeg lurte på hvorfor i all verden skype sto på! Endret 24. februar 2008 av mr. Zilter Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) når man snakker med noen i tlf og så får høre av dem at man nettopp spurte "trenger du hjelp til å løfte noe" uten å vite det Endret 24. februar 2008 av AndyF Lenke til kommentar
Skummel_Fyr Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Du vet du er trøtt når.... Du etter å ha jobbet overtid glemmer bilen på jobben og tar bussen hjem, og neste morgen lurer på hvem i ytre enebakk som har stjælt den j*vla blikkboksen. (Selvopplevd) Lenke til kommentar
thrice Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Når man sovner med laptopen i fanget. Skjer litt for ofte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå